2010-10-19, 17:07
Medlem
Jag formaterade om min dator nu (en hp pavilion w5000) med en Xp skiva (piratkopia) allting p datorn r orginal frutom ett grafikkort (geforce gt 8600) jag hittar inga drivrutiner s jag fr ljud.
Frslag uppskattas Mvh Hejsan
Citera
2010-10-19, 17:09
Medlem
synshadowss avatar
ladda ned drivrutinerna till moderkortet, dr brukar ju finnas drivrutiner fr ntverk och ljud och allting alternativt om du vet vilket ljudkort det r. Ganska enkelt ;I
Citera
2010-10-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synshadows
ladda ned drivrutinerna till moderkortet, dr brukar ju finnas drivrutiner fr ntverk och ljud och allting alternativt om du vet vilket ljudkort det r. Ganska enkelt ;I
r inte s vass p datorer, dem ska funka och sen rcker det.
kan du lnka?
Citera
2010-10-19, 17:18
Medlem
dumbaZs avatar
kontrollpanelen > system och skerhet > administrationsverktyg > datorhantering > enhetshanteran och uppdatera via dr.
Citera
2010-10-19, 17:31
Medlem
glmde sga att det r en pirat kopia , har funkat innan utan problem.
Citera
2010-10-19, 21:09
Medlem
Andreasvbs avatar
Vlj din exakta modell hr, http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...336&taskId=135
Citera
2011-03-30, 21:01
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumbaZ
kontrollpanelen > system och skerhet > administrationsverktyg > datorhantering > enhetshanteran och uppdatera via dr.

Jag verkar ha ett liknande problem och din lsning fungerar tyvrr inte. Ljudet fungerar p datorn, jag hr bde musik, film och spel samt datorns egna ljud, det r nr jag vill anvnda en mikrofon fr att sga ngot som det inte fungerar. Att jag skriver i denna trden r fr att skype hvdar att jag inte har ett ljudkort?!
r det drivrutinerna som krnglar nd? Det som syntes i enhetshanteraren lt inte som ett ljudkort, men var det enda som lg under ljud, "High Definition Audio Device". Ngon som frstr vad som felas mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in