behöver er hjälp eftersom jag är novis på datorer.
Jag har ominstallerat och rensat precia allt - men trots detta så är CPU:n 80-100% - är det någon komponent jag behöver byta ut? eller mjukvara?
Om du har blåst rent datorn med en formatering så kan ju inte felet vara operativsystemet.
Det låter som att din processor har blivit defekt av något slag. Annars kan du kolla vad som slukar din processor med hjälp av att trycka ctrl+alt+delete EN gång för att få upp aktivitetshanteraren, sen klickar du på fliken "processer" och kollar vilken process det är som slukar 80-100% av datorn.
behöver er hjälp eftersom jag är novis på datorer.
Jag har ominstallerat och rensat precia allt - men trots detta så är CPU:n 80-100% - är det någon komponent jag behöver byta ut? eller mjukvara?
Burken är mindre än ett år gammmal...
tacksam för snabbt svar av någon kunnig FB:are..
kolla vad det är för process som tar 100% sen är det bara att google på det förmodligen.
Skaffa dig en Mac så slipper du dessa problem :P
ne men det kan vara så att du har ett virus, lösning, sluta ditt kroniska porr surfa.
Är det en laptop eller PC?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!