Datorn kraschade idag medans jag spelade Heroes of Newerth, datorn frös ihop och skärmen vart svart. Stängde tillslut av datorn på datorn, när jag startade den igen kom jag dit man väljer felsäkert läge osv och inget fungerade, kom förbi den första laddningen men när man skulle in till windows så vart det bara svart igen.
Men formaterade ganska snabbt om datorn från vista till w7, och allt hade fungerat bra när jag vart sugen på lira lite igen, flöt på bra tills jag fick nån slags blue screen och datorn hängde sig igen och slog av sig själv. När den sedan startades om var det med vistas felsäkert läge osv igen (:O) och kom lika långt som förut, innan skärmen vart svart. Bootade från cdn och körde en repair och lyckades trots nått error message ta mig tillbaka igen.
Nu sitter jag här och undrar vad felet är, misstänker att mitt grafikkort kanske börjar gjort sitt?
Nån som har upplevt nått likande och kanske kan ge mig en hint om vad som bör fixas? Har inte provat spela igen sen förra kraschen.
Tack för hjälpen, har provat med nya drivisar. Sänkte grafiken till medium, kraschade igen. Men provade lattja runt lite i WoW världen på high i grafiken och det flöt på utan problem?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!