2010-10-19, 00:13
Medlem
Skulle vara otroligt tacksam om man kunde f tips om ngra bra jobb man kan hitta i Budapest.
Pratar dock inte ungerska men flytande Engelska och Svenska.
Har ett bra cv s dr ska det inte vara ngra problem.
Helst jobb inom account manager/sljare.

Tack fr hjlpen!
Citera
2010-10-19, 00:24
Medlem
knullklassons avatar
r du tjej kan du alltid spela in porr. Det r dom duktiga p i Budapest
Citera
2010-10-23, 12:13
Medlem
Varfr just i Ungern?

Det r sllan jag mtt p ngon vuxen mnniska dr som talar flytande engelska. Beror ju dock p vad man anser r vuxna mnniskor. Dagens ungdomar, som r under 25 typ, eller ngot i den ldern pratar ofta engelska. Men jag tror jag har mtt p 5 personer vuxna mnniskor (30+) som pratar engelska dr eftersom de lrde sig tyska istllet fr engelska frut, och jag har varit dr mnga gnger De jag trffat som talat engelska r sna som jobbar i bar/restaurang osv.
Citera
2010-10-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiC
Skulle vara otroligt tacksam om man kunde f tips om ngra bra jobb man kan hitta i Budapest.
Pratar dock inte ungerska men flytande Engelska och Svenska.
Har ett bra cv s dr ska det inte vara ngra problem.
Helst jobb inom account manager/sljare.

Tack fr hjlpen!

Finns massor av sidor p ntet dr du kan hitta jobberbjudanden utomlands, sjlvklart ven i Budapest i den mn det finns ngra lediga tjnster dr som intresserar dig. Anvnd Google.
Citera
2010-10-25, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qessica
Varfr just i Ungern?

Det r sllan jag mtt p ngon vuxen mnniska dr som talar flytande engelska. Beror ju dock p vad man anser r vuxna mnniskor. Dagens ungdomar, som r under 25 typ, eller ngot i den ldern pratar ofta engelska. Men jag tror jag har mtt p 5 personer vuxna mnniskor (30+) som pratar engelska dr eftersom de lrde sig tyska istllet fr engelska frut, och jag har varit dr mnga gnger De jag trffat som talat engelska r sna som jobbar i bar/restaurang osv.

Ungern just fr att min flickvn kommer drifrn och vi funderar p att flytta dit. har bott utomlands i ett annat EU land tidigare tesammans.
Citera
2010-10-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Finns massor av sidor p ntet dr du kan hitta jobberbjudanden utomlands, sjlvklart ven i Budapest i den mn det finns ngra lediga tjnster dr som intresserar dig. Anvnd Google.

japp har hittat en del av dom sidorna men mnga r p ungerska och tnkte se om nn hr har hittat nn riktigt bra som jag missat. tack nd.
Citera
2010-10-26, 11:50
Medlem
ultiss avatar
Jag bor och jobbar i Budapest.
fretaget jag jobbar fr sker mnga svensk talande personer.
sjlv jobbar jag som inkpare mot Norden frn ett shared service center.
Finns mnga svensk talande call center jobb, Account Payable, och inkps jobb som skts frn shared service centers.
Citera
2010-10-26, 22:14
Medlem
ultiss avatar
har ar en bra site med svensk talande jobb
http://www.jobinfo.hu/munka/Sved
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem