Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-19, 00:09
Medlem
Scths avatar
Jag snubblade nyss över ett program kallat ListDJ som är en plug-in för Spotify som låter en läsa texten till låten samtidigt som den spelas. Det var en plug-in menad för Mac, och jag gjorde precis som vanligt när programmet skulle installeras. Efter flera försök att få igång skiten funkar ändå inte möget. Finns det någon som har detta program? Jag får helt enkelt inte upp några texter i fönstret och behöver veta vad fan man gör fel.

Tackar..
Citera
2010-10-19, 17:27
Medlem
Annars finns ju growl som sköter detta utmärkt på mac.
Citera
2010-10-19, 18:04
Medlem
Lethass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippflopp1
Annars finns ju growl som sköter detta utmärkt på mac.

Mja, fast growl visar ju låtnamn och artistnamn. Det visar ju inte själva lyricsen till låten, och som jag förstod det vare det som ListDJ gjorde.
Citera
2010-10-19, 19:58
Medlem
Testade just ListDj och det fungerar utan problem

Funkar dock inte med ALL musik märkte jag nu
Senast redigerad av wAHo 2010-10-19 kl. 20:00.
Citera
2010-10-21, 15:19
Medlem
Scths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wAHo
Testade just ListDj och det fungerar utan problem

Funkar dock inte med ALL musik märkte jag nu

Ja, det ska ju inte vara några problem med programmet utan på hur jag installerat eller använder det... Du har bara installerat som ett vanligt program som du öppnar för sig? Jag har den lila ListDJ loggan i Doc intill Spority, så jag öppnar det alltså var för sig.. Sen börjar du bara spela låtar så laddar ListDJ texten av sig själv? Det händer ingenting med min.. Får kanske köra en om-installation eller något.
Citera
2010-10-21, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scth
Ja, det ska ju inte vara några problem med programmet utan på hur jag installerat eller använder det... Du har bara installerat som ett vanligt program som du öppnar för sig? Jag har den lila ListDJ loggan i Doc intill Spority, så jag öppnar det alltså var för sig.. Sen börjar du bara spela låtar så laddar ListDJ texten av sig själv? Det händer ingenting med min.. Får kanske köra en om-installation eller något.
Säker på att texten till låtarna du försöker spela finns?
Citera
2010-10-21, 18:26
Medlem
Scths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Säker på att texten till låtarna du försöker spela finns?

Jag har testat all möjlig musik, så är säker på att det inte är det. Tyvärr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in