2010-10-18, 23:06
Medlem
Robss avatar
Jag tycker personligen att gråtande tjejer blir så jäävla söta, alltså, man tycker synd om henne, man ser att hon gråtit eller har tårar på kinden, men varför blir de så söta? De andra tjejerna tycker ju oftast att de själva eller att en annan gråtande tjej blir ful när hon gråter, och alla tycker väl de samma om gråtande killar.

Men just gråtande tjejer? Varför blir de söta?

Ett annat problem är också, vad fan säger man? Träffade en tjej kompis idag som precis gråtit, jag ville säga något men de jag fick fram blev nästan som viskningar...
Citera
2010-10-18, 23:10
Medlem
Labaratas avatar
Gissar på att tjejerna du sätt gråta även söta när de inte gråter.
Citera
2010-10-18, 23:12
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Gissar på att tjejerna du sätt gråta även söta när de inte gråter.
De beror på hur man ska tolka frågan, annars är de väl mer snygga/ser bra ut, men sen blir de ledsna och shit vad de blir söta!
Citera
2010-10-18, 23:13
Bannlyst
Det finns även "bambie ögon" kategorin som är en synd att knulla för att de är så jävla gulliga och söta
Senast redigerad av Obliver 2010-10-18 kl. 23:17.
Citera
2010-10-18, 23:16
Medlem
perseveres avatar
De visar någonting som svenska tjejer har svårt att visa normalt sett, svaghet. Killar gillar överlag inte tjejer som är uppkäftiga, manliga och jobbiga. De gillar feminina tjejer och en tjej som gråter visar att hon har kontakt med sina känslor, att hon är svag och väcker försvarstänkandet hos killen som då får ta hand om tjejen och skydda henne mot alla otäcka saker som får henne att må dåligt.

Mår ni inte bra när en tjej kryper lite närmare för att hon fryser, ett hon är lite rädd och du kan vara den där som försäkrar henne att det inte är någon fara, osv. Hon låter dig känna dig som en man.
Citera
2010-10-18, 23:19
Medlem
Bamsefars avatar
För att de ska göra oss ännu mer upphetsade när vi våldtar dem såklart.
Citera
2010-10-18, 23:30
Medlem
Helt ärligt är det för att du finnar det manligt att vara den starke och tröstande. Vi gillar att ta hand om våra kvinnor, skulle jag gråta skulle jag bara bli arg på mig själv, skulle en tös jag tycker om gråta skulle hålla om henne och känna stolthet och välbehag.

Så med andra ord är det som det är med kärleken, biologiskt.
Citera
2010-10-19, 00:25
Medlem
gottmospahedens avatar
Det var länge sedan jag såg en söt tjej gråta, senast var när mitt ex hade problem hemma och började gråta.. Jag kunde inte få fram ett ord själv, jag blev tårögd och bara la mig och kramade om henne så hårt jag kunde.

Fan vad bögigt
Citera
2010-10-19, 00:31
Medlem
KusoYarous avatar
Hahaha, jag har alltid dragits med problemet att jag tycker tjejer blir så förbannat fula när de gråter. Förstör i förhållanden när man blir arg på fanskapet för att hon blir så jävla ful...Nu är jag iofs tillsammans med den enda tjejen som jag vet som får mitt hjärta att gå i tusen bitar om hon bara ser ledsen ut.
Citera
2010-10-19, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persevere
De visar någonting som svenska tjejer har svårt att visa normalt sett, svaghet. Killar gillar överlag inte tjejer som är uppkäftiga, manliga och jobbiga. De gillar feminina tjejer och en tjej som gråter visar att hon har kontakt med sina känslor, att hon är svag och väcker försvarstänkandet hos killen som då får ta hand om tjejen och skydda henne mot alla otäcka saker som får henne att må dåligt.

Mår ni inte bra när en tjej kryper lite närmare för att hon fryser, ett hon är lite rädd och du kan vara den där som försäkrar henne att det inte är någon fara, osv. Hon låter dig känna dig som en man.

Du tog med allt jag hade tänkte skriva, den manliga instinkten om att skydda kvinnorna vaknar till liv. Såhär var det väl tom på stenåldern skulle jag anta, mannen skulle skydda kvinnorna & barnen från mammutar & sabeltandade tigrar

TS: Försökte du bara prata med henne? Gick du inte fram & kramade om henne? Gör man det så har man ju "flyt" så att säga Sedan finns det få saker som går upp mot att hålla om & trösta en vacker gråtande kvinna, ack det är alltför länge sen jag fick vara med om det
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2010-10-19 kl. 02:14.
Citera
2010-10-19, 02:26
Medlem
Lord-Igors avatar
hahaha vet inte riktigt har aldrig tänkte på det men det beror nog mest på att hjärncellerna jobbar för fullt för att säga något bra

men slutar alltid med att man säger något skit dumt så får man dra kassen över huvudet
Citera
2010-10-19, 02:27
Bannlyst
Tycker snarare tvärtom , det är inte sött när någon gråter...
Varför böla när man kan vara glad istället
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in