• 1
  • 2
2010-10-17, 15:29
Bannlyst
Vill du bidra till ett bättre samhälle och djurrättskampen? Då kan du som vet något skriva det här om följande okända djurplågare.

Söker namn på de som plågade fåglar här:
http://www.expressen.se/nyheter/1.21...glar-med-tjara
Vad vet vi? Det var i Tygelsjö. Männen måste haft kontakter med samlare som säkert vet något. Bor du i området och vet något? Har du sett något?

Söker namnet på den person som sparkade en hundvalp till döds här:
http://www.nt.se/norrkoping/artikel....icleid=6348178
Norrköping. Polisen verkar veta vem det är. Han har barn. Vet du något om honom? Skriv vad du vet här då så att man får fram information om den fege jäveln. Mannen ska ha varit svart/mörkhyad och troligen bor han väl också i Norrköping.

Söker fortfarande identiteten på Hundslynan som våldtar djur på sin blogg. Bloggen är för vidrig för att länka. All info är bra.

Och för att klargöra: det handlar om info, inte hot eller något olagligt.
Senast redigerad av CanLifePrevail 2010-10-17 kl. 15:36.
2010-10-17, 15:31
Medlem
tror inte det är tillåtet att posta folks namn i ett forum som detta? Anonymt är väll meningen med detta. Hade jag vetat hade jag nog sagt om det tillåts.
2010-10-17, 15:32
Medlem
hitta honom
https://www.flashback.org/t1328610
http://www.furhatworld.com/coonskin-caps-c-42_46.html
2010-10-17, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziboez
tror inte det är tillåtet att posta folks namn i ett forum som detta? Anonymt är väll meningen med detta. Hade jag vetat hade jag nog sagt om det tillåts.

Varför skulle det vara förbjudet? Bara man inte sammankopplar namnen med konto/konton på fb.
2010-10-17, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziboez

Det är helt lagligt och på Flashback gör man det hela tiden. Folk har stora trådar där man tar reda på skogsturkens identitet, böglyftgrabbarnas identitet, sidor finns där våldtäktsmän hängs ut, och så vidare.

Djurplågare ska också hängas ut.
2010-10-17, 15:35
Medlem
goE-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CanLifePrevail
Norrköping. Polisen verkar veta vem det är. Han har barn. Vet du något om honom? Skriv vad du vet här då så att man får fram information om den fege jäveln.

Och för att klargöra: det handlar om info, inte hot eller något olagligt.
Vad menar du med det sistnämnda - att det "endast handlar om info, inte något olagligt"?

Om nu polisen redan har personens identitet, vad skall du ha den till? Skicka informativa flyers hem till honom?
2010-10-17, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goE-
Vad menar du med det sistnämnda - att det endast handlar om info, inte något olagligt?

Om nu polisen redan har personens identitet, vad skall du ha den till? Skicka informativa flyers hem till honom?

Varför vill folk veta skogsturkens namn? Det är intressant såklart. Sluta gå off topic.
2010-10-17, 15:39
Medlem
Blazookas avatar
Citat:

Söker fortfarande identiteten på Hundslynan som våldtar djur på sin blogg. Bloggen är för vidrig för att länka. All info är bra.

Vad är det för nåt sjukt?
2010-10-17, 15:39
Medlem
goE-s avatar
Citat:
Varför vill folk veta skogsturkens namn? Det är intressant såklart. Sluta gå off topic.
Så det är av rent intresse? Det enda du skall använda informationen till är att få höra namnet, för att sedan inte göra något annat med det än att låta det nå ditt öra?

Hur kan du anse det vara off-topic att ställa en fråga direkt relaterad till ditt uttalande i din trådstart? Vad är i sådana fall ON-topic i din värld - svar som på intet sätt relaterar till trådstarten?
2010-10-17, 15:43
Medlem
Caens avatar
Mår så dåligt när jag läser om människor som dessa, fyfan..
En Golden retriever valp?
Ett oskyldigare djur får man ju leta efter..
Senast redigerad av Caen 2010-10-17 kl. 15:47.
2010-10-17, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blazooka
Vad är det för nåt sjukt?

Hon har sex med hundar och lägger upp bilder på det, hennes ansikte är även ocensurerat så någon måste ju veta vem hon är.
2010-10-17, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goE-
Så det är av rent intresse? Det enda du skall använda informationen till är att få höra namnet, för att sedan inte göra något annat med det än att låta det nå ditt öra?
Korrekt. Vad skulle jag som ensam individ göra med denna info? Åka till en annan stad för att slå någon bara? Lite långsökt. Nej, det är bra att djurplågare inte är anonyma och att de hängs ut så att de kan skämmas för sina dåd. Om någon DBF-grupp använder infon till annat däremot ligger det utanför min makt, men negativt skulle det väl inte vara heller i ett samhälle där staten skyddar djurplågare.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in