2010-10-17, 15:17
Medlem
Edi Tigers avatar
Hej,nu gick det 5 månade typ sen jag började träna och försöka gå upp i vikt och ökade med 12kg!
Mitt mål är att gå upp i vikt och samtidigt bygga musklar men som jag ser det blir lite fett runt om mig och på magen!
Jag vill gå ytligare 10kg upp men det ska synas 6pack lite breda ryggmuskler och inte hög kroppsfett!
Jag vett att det är cardio som ska göras men hur fan ska jag går upp i vikt när jag kör cardio då förbränner jag massa kcal?
Vad missar jag snälla hjälp och vilket träningsprogram ska jag köra vad tycker ni?
Citera
2010-10-17, 15:29
Medlem
måndag: axlar+mage
onsdag: rygg+biceps
fredag: bröst+triceps
söndag: mage+ben

Köp kre-alkyn från gymgrossisten. Ha de så kult!
Citera
2010-10-17, 15:34
Medlem
Hehe, de där 10 kilona kommer försvinna när du ska deffa fram musklerna sen. Då kommer du väga nästan lika mycket som tidigare. Svaret är att du kommer få träna 5 år eller liknande för att få de musklerna du pratar om eller säkert ännu längre. Se till att äta och träna rätt.

Vid kondition så ska du äta upp de kalorierna du förbränner. Hur lätt som helst om du har tillgång till kunskaper inom näringslära. Står i massor av trådar.
Citera
2010-10-17, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziboez

Ha de så kult!

På restaurangen!
Citera
2010-10-17, 15:44
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oHZ
På restaurangen!

+1
Citera
2010-10-19, 12:21
Medlem
Edi Tigers avatar
Nån som kan hjälpa mig,hur ska jag träna då,hård träning,tunga vikter mindre reps eller lägre vikt flera reps?
Citera
2010-10-19, 12:49
Bannlyst
Du ger för lite info. Vad har du för BF% idag? Släng upp en bild så blir det lättare att bedöma. Vill du hålla samma form som nu men väga 10 kg mer? Behöver mer konkreta målsättningar.
Citera
2010-10-19, 22:18
Medlem
Edi Tigers avatar
Mitt kroppsfett är 21% ungefär och jag vill gå upp i vikt och bygga musklar samtidig gå ner i kroppsfett här är en bild på mig
Denna bilden är från sommaren
http://img820.imageshack.us/img820/7407/jage.jpg
Citera
2010-10-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edi Tiger
Nån som kan hjälpa mig,hur ska jag träna då,hård träning,tunga vikter mindre reps eller lägre vikt flera reps?

Du hänger ju en hel del på träningsdelen så du vet säkert att man kan läsa sig till kunskap.

Citat:
Mitt kroppsfett är 21% ungefär och jag vill gå upp i vikt och bygga musklar samtidig gå ner i kroppsfett här är en bild på mig

Typ det som de flesta vill i din ålder. Så det finns rätt mycket att läsa om det här.
Citera
2010-10-20, 07:30
Bannlyst
Citat:

Okej, börja med att välja ett av målen först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in