2010-10-17, 12:38
Medlem
Jag har hört mycket bra om Procalmin. Men fungerar det verkligen eller är det ytterligare ett av de kosttillskott som inte funkar?
Citera
2010-10-17, 13:09
Medlem
DRD4s avatar
Vet inte om jag direkt känt av den lugnande verkan som det ska ha en smula kanske, men en grym effekt var att jag började vakna kl 0700 på morgonen, det ställer tydligen in dygnsrytmen och det är ganska priceless för nån som är kroniskt morgontrött.
Citera
2010-10-17, 14:08
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Vet inte om jag direkt känt av den lugnande verkan som det ska ha en smula kanske, men en grym effekt var att jag började vakna kl 0700 på morgonen, det ställer tydligen in dygnsrytmen och det är ganska priceless för nån som är kroniskt morgontrött.

Hur många tar du då och tar du det varje dag?
Citera
2011-05-25, 21:59
Medlem
Drynwhyls avatar
Kör en bump på den här och undrar om någon med erfarenhet av procalmin kan säga hur pass väl det funkar?
Citera
2011-05-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drynwhyl
Kör en bump på den här och undrar om någon med erfarenhet av procalmin kan säga hur pass väl det funkar?

Vet inte om det var placebo men lite lugnare kännde jag mig iaf, att det ställer in dygnsrytmen låter jag vara osagt för jag är sjukt morgontrött. Mot det hjälpte endast att sluta snusa, vips var jag morgonpigg dock är jag grymt kvällstrött ist.

Tillbaka till procalmin, i vilket samband ska du ta dom?
Citera
2011-05-25, 23:16
Medlem
Drynwhyls avatar
Är väl främst i samband med olika redovisningar och liknande där jag tenderar få rampfeber och stressar upp mig onödigt mycket. Måhända att procalmin inte är någon lösning på längre sikt. Men ska hålla en presentation på måndag och skulle gärna vilja hålla nerverna i styr för en gångs skull. Sen om det förbättrar dygnsrytmen är ju det bara ett plus!
Citera
2014-02-02, 17:23
Medlem
bombaccis avatar
Jag skulle också vilja veta om Procalmin verkligen fungerar?

Har nästan alltid haft en enorm ångest o blivit väldigt nervös när jag ska redovisa inför grupp osv. Har dock en längtan efter att få agera...

Jag vet lite knäppt men skulle vilja det.

Dock funkar det ju inte om jag skakar av nervositet o har svårt att prata osv.

Såg att man kan köpa dessa på nätet ( receptfritt?), men ja funkar det eller är det mest pengar i sjön?

Blir man beroende eller något annat tråkigt?

Aldrig tagit något sånt här därav frågorna, men svårt att se att jag skulle kunna träna bort min sjuka nersitet. Blivit LITE bättre genom åren men kan fortfarande skaka o ha svårt att få fram det jag ska säga. Tror det gör att jag inte kommer ihåg det jag ska säga också osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in