okej tack för svar, basse
men grafikkort och så krånglar inte om jag installerar xp istället?
det är kompitabelt med xp men installeras det automatiskt också om jag kör med xp-skivan
ja, min processor och sånt är lite halvtaskig :P
det är kompitabelt med xp men installeras det automatiskt också om jag kör med xp-skivan
Självklart ska du dra ner nya drivrutiner från tillverkare till dina grejer
Jag nergraderade min Vista-laptop till XP. Genast så funkade alla spel ungefär två gånger bättre. Ja, det är helt klart bättre med XP. Vista är bara bra för arbete, enligt mig. (Och knappt det.)
Jag nergraderade min Vista-laptop till XP. Genast så funkade alla spel ungefär två gånger bättre. Ja, det är helt klart bättre med XP. Vista är bara bra för arbete, enligt mig. (Och knappt det.)
Inte så konstigt, då din laptop troligen var full med skräpprogram som följer med när man köper den, men som var borta när du installerade om.
Du hade märkt samma grej om du bara installerat om Vista.
Inte så konstigt, då din laptop troligen var full med skräpprogram som följer med när man köper den, men som var borta när du installerade om.
Du hade märkt samma grej om du bara installerat om Vista.
Det hade han ej. Vista slukar så mycket Ram minne och Processor så använd bara Vista om ni har sjukt mycket ram
Du får ladda ner alla drivrutiner från olika ställen
Kan vara svårt ibland att hitta till allt men lite tid så brukar sånt lösa sig och man hittar allt till slut
Ibland kan man få köra in Nätverkskortets drivrutiner när man precis har installerat XP så internet funkar
Jo, min laptop var på 1GB RAM den med. Den funkade ... halvbra ... med Vista. Men, som jag sade tidigare så blev det väldigt stora förbättringar efter min nergradering
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!