Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-17, 03:52
  #1
Medlem
Hej Flashback.

Jag är helt ny, och såg att ni hade ett urban exploration subforum, så jag tog mig tiden och signerade upp mig för forumet.

Jag är intereserad av urban exploration, och bor i stockholm, pluggar till att bli fotograf också.

Jag undrar, finns det någon slags klubb, eller något liknande, där jag kan lära känna andra personer som är intereserade av urban exploration, i stockholm? Tyvärr är inga av mina vänner intereserade.

Annars, är det något pro som skulle vilja ha med mig på en expedition? jag åker gärna från där jag bor (Tyresö) till andra delar.

Tack på förhand!
Citera
2010-10-17, 07:55
  #2
Medlem
Running_mans avatar
Näe, det finns inga klubbar. Däremot finns det kompisgäng och andra grupper som samlas då och då för att utforska någonting gemensamt. Ta kontakt med en sådan grupp eller någon från din hemort, fråga ifall du får hänga med. Med lite tur får du göra det och lättast att hitta folk från dina hemtrakter är att söka här på forumet eller läsa igenom de trådar som handlar om(nu i detta fall) Tyresö / STHLM. Ibland anger folk sin hemort eller så får man reda det på något annat vis.

Lycka till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback