2004-06-19, 17:51
Medlem
stenhårt, blytungt och suveränt. toppbetyg helt klart. få band har ett så tungt sound och aggressivt driv som hatebreed har. jag vågar säga att hatebreeds konsert troligtvis är ngt av det tyngsta som någonsin hörts på hultsfred (och jag har varit på MÅNGA konserter genom åren)...

för er som inte vet vilka hatebreed är: http://www.hatebreed.com
Citera
2004-06-19, 20:11
Medlem
chaos77s avatar
Ja, en förlust att inte ha möjlighet att ta sig dit i år, det är ju inte varje år som hultsfred har bättre utbud än t.ex roskilde som totalt sög i år.
Om jag inte minns fel så hoppade Nine in som ersättare för nåt skit nu också, i hultsfred alltså. DET skulle jag vilja se, men det går fler tåg
Citera
2004-06-20, 13:47
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos77
Ja, en förlust att inte ha möjlighet att ta sig dit i år, det är ju inte varje år som hultsfred har bättre utbud än t.ex roskilde som totalt sög i år.
Om jag inte minns fel så hoppade Nine in som ersättare för nåt skit nu också, i hultsfred alltså. DET skulle jag vilja se, men det går fler tåg

Uh, jag tycker snarare det är Nine som är skitbandet som brukar få ersätta bra band... fattar inte varför close-up promotar det skräpet.
Citera
2004-06-20, 19:37
Medlem
chaos77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Uh, jag tycker snarare det är Nine som är skitbandet som brukar få ersätta bra band... fattar inte varför close-up promotar det skräpet.

Nine är hur bra som helst... därför!
Citera
2004-06-20, 19:40
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos77
Nine är hur bra som helst... därför!

Uhh... otighta, slöa, monoton sångare, trista låtar... det finns så jävla många bättre band att stödja.
Citera
2004-06-20, 20:10
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Uhh... otighta, slöa, monoton sångare, trista låtar... det finns så jävla många bättre band att stödja.

Där håller jag med fullständigt. Såg tyvärr skräpen på Close-Up Made Me Do It-grejset. Nine sög get.
Citera
2004-06-20, 20:24
Medlem
hagge3s avatar
Ja dom var grymma! Hade inte hört mycket med dom förut men fan så bra det var, vilket ös!

Förresten; Finns det någon eftersnackstråd om Hultsfred?
Citera
2004-06-20, 20:42
Medlem
MooGyMaNs avatar
Hatebreed kan dra åt helvete, jävla gastande drägg till hårdrockare. kungen heter morrisey !

såg lite på hatebreed men nja, inget för mig. Morran däremot, brabra. jag saknade iofs lite gamla dängor från hans tidigare storverk.
Citera
2004-06-21, 00:56
Medlem
såg ni killen på hatebreed-konserten som blev utburen av ett gäng polare ur moshpiten? han verkade ha GANSKA ont i knäet...
Citera
2004-06-21, 01:05
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Förresten; Finns det någon eftersnackstråd om Hultsfred?
http://217.75.104.59/scandinavia/sho...d.php?t=133072
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in