2010-10-15, 22:49
Medlem
fro.Ls avatar
Suttit ett tag och funderat över hur mycket som verkligen stämmer på flashback och vad som inte stämmer?

Hur vet man vad man ska tro på?

Jag har läst mycket skumma grejer på detta forum och ja kan säga att jag tror kanske 10-20% på vad som sägs, beroende vilket forum.

Nå vad säger ni ?
Litar ni på allt som sägs här?
hur många av flashbacks användare tror ni snackar skit ?

/ en fundersam Frol
Citera
2010-10-15, 22:50
Medlem
SpaCCs avatar
Beror ju på vart du skall någonstans, själv sitter jag mycket i hårdvaru avdelningen på dator. Där är det enbart okunnighet som slår i ibland.
Citera
2010-10-15, 22:51
Medlem
fro.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaCC
Beror ju på vart du skall någonstans, själv sitter jag mycket i hårdvaru avdelningen på dator. Där är det enbart okunnighet som slår i ibland.

aah men det är samma där, hur vet du att det stämmer de folk säger angående grafikkort tillexempel ?
Citera
2010-10-15, 22:51
Medlem
DollarMakers avatar
man avslöjar seriösa och oseriösa snabbt...
Citera
2010-10-15, 22:52
Medlem
dekanmis avatar
Nu beror ju detta alldeles på vilka forumdelar man väljer att besöka. Jag kollar sällan i trådar som innehåller "fakta" utan mer personers åsikter och tankar (som relationsforumet t.ex.) och jag tycker mig där se många konstiga människor. Jag tror nog att det finns en hel del som gärna yttrar sig om saker de egentligen inte har någon aning om - eller helt enkelt försöker förpesta världen med sina tvistade åsikter.
Citera
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag har svårt för alla nyreggade, dvs folk som DIG
Citera
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fro.L
Suttit ett tag och funderat över hur mycket som verkligen stämmer på flashback och vad som inte stämmer?

Jag har läst mycket skumma grejer på detta forum och ja kan säga att jag tror kanske 10-20% på vad som sägs, beroende vilket forum.

Nå vad säger ni ?

/ en fundersam Frol

Tror ganska många snackar skit bara för att göra så många inlägg som möjligt. Tror att 80-90 % av det som sägs bara är skit (när man frågar eller ber om råd eller nåt t.ex). Beror helt på vad för typ av tråd man läser i!
Citera
2010-10-15, 22:53
Medlem
Herrtrosas avatar
Som ovanstående talare redan nämnde så beror det på var man hänger. Sedan vill jag klargöra att ni alla kan lita på mig.
Citera
2010-10-15, 22:53
Medlem
Darkshadowrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fro.L

Nå vad säger ni ?

/ en fundersam Frol

Platon trodde inte alls på denna sinnesvärld, han grundade äkta vetenskap på förnuftet. Han vänder sig till medvetandet. Den äkta kunskapen var oändlig, oförstörbar och perfekt. Se världen som ett blurr, du måste kritiskt analysera information, ett sakpåstående kan vara äkta eller falskt, kan alltid kontrolleras. Sedan finns det många påståenden berikade av värderingar men kan sällan kontrolleras på äkthet.
Citera
2010-10-15, 22:55
Medlem
Jag citerar körkortsturken i Lite Sällskap:
-"Hundra procent"
Citera
2010-10-15, 22:58
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag har svårt för alla nyreggade, dvs folk som DIG

Se så, se så... Nu ska vi inte gå för hårt på TS här nu! Vi har alla varit nyreggade någon gång.
Citera
2010-10-15, 23:26
Medlem
Ettan^s avatar
I de flesta trådar är det irrelevant om TS ljuger eller inte, det påverkar inte diskussionen annat än om folk spenderar flera sidor åt att skrika troll och störa.

Men visst, jag klickar ju inte direkt på länkar som folk med 1 inlägg slänger upp med motivering "hackar hotmail åt dig". Det handlar mer om sunt förnuft.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in