• 1
  • 2
2004-06-18, 18:28
Medlem
Bingolikets avatar
Några bra förslag?Sitter fast i gulagkomunen Västerås lurad på sin pension Socialkärringarna har rövat bort hans barn.Blir kanske vräkt.Trackad av polisen.Sorglig historia :mad: Några seriösa förslag för att hjälpa en FBare i nöd?
Citera
2004-06-18, 19:54
Medlem
OPERATION RÄDDA MÅNGA SVENSKAR!

-Som det kryllar av svenskar som, som Bingoliket skriver här ovan, sitter fast i GULAG-kommun, lurad på sin ekonomiska rätt, socialkärringarna har rövat bort deras kära, blir kanske av med sitt levnadsförhållande, trackad av polisen.
-Tänk på den aktuelle stackars pappan till en uppenbart snurrig tonårsdotter som har snackat snurr till att han sitter dömd för våldtäckt på sin dotter. En lastbilsåkare bor ..ja jag vet inte om han än idag bor kvar? ute i skogen sedan myndigheter har jävlats med honom.
...men tack för omsorgen om mig.

Å jag är ju en gammal gubbe som ändå skall snarast upplösas i atomerna.
Så hjälp oss alla att ...Sveriges Lag skall gälla; det är min bestämda uppfattning att vår svenska lag, är FANTASTISKT FIN! -Men alltså, som jag har dragit några gånger, myndigheterna tar lagen med en klackspark; har jag ju rejält erfarit.
-Å så! att om man benämner våra kommuner -som ordningen ligger- för "STAD", uppmuntrar man till att klacksparka än mer.
Och vi får en samhällsgemenskap som ställer krav på oss att vara demokratiska mot varandra samtidigt som vi kör fascism, nazism mot varandra.

===
...sen finns det tal om att hyresvärdens vräkningskrav på mig, var redan återkallad -pga att det inte finns någon hyreskuld- då någon hjälpte mig med att tala med kronofogden. På måndag skall jag ta reda på det exakta förhållandet.
Å så, ...att jag sedan flera månader tillbaka har fått folkpensionen. -Alltså hur skulle jag kunna vet det när jag inte läser min post; så jävla utbränd och rädd för osakliga angrepp på mig som jag är. Men också, att jag har varit än värre rädd.
Citera
2004-06-18, 19:58
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Några bra förslag?Sitter fast i gulagkomunen Västerås lurad på sin pension Socialkärringarna har rövat bort hans barn.Blir kanske vräkt.Trackad av polisen.Sorglig historia :mad: Några seriösa förslag för att hjälpa en FBare i nöd?
Det verkar underhålla er lågpannor att håna en som ligger.
Man får tacka för att ni bryr er så mycket om mig och Jobe att ni startar trådar till höger och vänster.
Citera
2004-06-18, 20:12
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Det verkar underhålla er lågpannor att håna en som ligger.
Man får tacka för att ni bryr er så mycket om mig och Jobe att ni startar trådar till höger och vänster.
Vafan snackar du om?Vill du skänka pengar eller?Tror du att du är polis på forumet?Jag tycker fan mer synd om B-O än dej
Citera
2004-06-18, 20:13
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Vafan snackar du om?Vill d skänka penjmgar eller?Tror du att du är polis på forumet?Jag tycker fan mer synd om B-O än dej
Lär dig att stava innan du skriver .
Citera
2004-06-18, 20:17
Bannlyst
Jag har annars lite internationella kontakter i forna östridån i form utav slav och vapenhandel. Men det är en hemlis.
Citera
2004-06-18, 20:18
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Lär dig att stava innan du skriver .
Nöjd så farbror?Tror du att du är FBs självskrivna självömskansfavorit
Citera
2004-06-18, 21:34
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Nöjd så farbror?Tror du att du är FBs självskrivna självömskansfavorit
Skulle inte tro det.
Men om man inte har någon att prata med är det då förbjudet enligt dig att ventilera sina känslor på FB?
Citera
2004-06-18, 21:41
Bannlyst
för den som vill spendera sina pengar på något vettigt istället för o tramsa->
http://217.75.104.59/scandinavia/sho...d.php?t=132676
Citera
2004-06-18, 22:34
Medlem
det är väl ingen tvekan om att gavne är en lite udda indevid som samhället behandlat ganska illa, men å andra sidan när man kör fram gröt fatet så vet man ju inte vad som landar i det, skulle säkert tro att det som han har landat i den såssiska köpingen västerås har gort att han är utsatt för hämd aktioner
Citera
2004-06-19, 00:11
Medlem
SNÄLLA RARA, SÖTA GOA!

Ni debattörer här ovan. -Alltså Bingoliket skrev ett upprop för mig. Jag skrev en kommentar.
Och signaturen ”farbror einar” skriver sin kommentar till Bingolikets uppror. –Men vad jisses menar hon?
-Vem hånar som ligger var? Var någonstans bryr vi oss om signaturen ”farbror einar”, vem är Jobe, vilka debattrådar??????
-Och Bingoliket svara om att skänka pengar och om polis på forumet???? –Hjääääälp!!!!

Och ”farbror einar” talar om dålig stavning. –Var någonstans dålig stavning?
…det är nog så att Bingoliket och ”farbror einar”, och DeepBlue och Pimp, liksom känner varandra och här skriver om något som vi andra inte har en aaaaning om!
-E´ sånt god …vettig debatt sed?
Och kanske att också signaturen ”fet&elak”, och är med i sällskapet. –Men alltså, som ämnes rubriken handlar om lilla mig, vore det jädrans trevligt att veta, vad som handlar, kanske om mig?

Och du signaturen fet&elak, det är inte bara tveksamt, det är faktiskt, att jag INTE är en särskilt udda individ. Som, som jag skriver här ovan, det kryllar av både handlings män och som har fått på pumpen. -Sedan det där med gröten och någon landning i den …fattar jag intet om. -Men är jädrans nyfiken!

Som denna typ av debatt här ovan, är ganska kännetecknande för debatterna på Flashback; och alltså effektmässigt för saken, till intet värde. –Bara att käfta.
Där detta som nu senast har blivit kring mig, särskilt på debattråden ”Polisen har varit här”, är nytt på Flashback.

-Och effektmässigt: jag träffade poliskommissarien Gunnar Kuenter, chef för västeråspolisens operationsledning, på bibblan idag. ..och han, som jag förstår det, -var skiträdd för mig! …jomenvisst, skall vi kunna förstå kommissarien Gunnar Kuenter, som ju det där polisbesöket hemma hos mig -som rubrikämnet ”Polisen har varit här” tar upp- kan handla om 6 år på Kumla.
-Alltså vilken möjlig effekt av, denna senaste yttrandefrihets typen på Flashback!
Citera
2004-06-19, 00:41
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
SNÄLLA RARA, SÖTA GOA!

Ni debattörer här ovan. -Alltså Bingoliket skrev ett upprop för mig. Jag skrev en kommentar.
Och signaturen ”farbror einar” skriver sin kommentar till Bingolikets uppror. –Men vad jisses menar hon?
-Vem hånar som ligger var? Var någonstans bryr vi oss om signaturen ”farbror einar”, vem är Jobe, vilka debattrådar??????
-Och Bingoliket svara om att skänka pengar och om polis på forumet???? –Hjääääälp!!!!

Och ”farbror einar” talar om dålig stavning. –Var någonstans dålig stavning?
…det är nog så att Bingoliket och ”farbror einar”, och DeepBlue och Pimp, liksom känner varandra och här skriver om något som vi andra inte har en aaaaning om!
-E´ sånt god …vettig debatt sed?
Och kanske att också signaturen ”fet&elak”, och är med i sällskapet. –Men alltså, som ämnes rubriken handlar om lilla mig, vore det jädrans trevligt att veta, vad som handlar, kanske om mig?

Och du signaturen fet&elak, det är inte bara tveksamt, det är faktiskt, att jag INTE är en särskilt udda individ. Som, som jag skriver här ovan, det kryllar av både handlings män och som har fått på pumpen. -Sedan det där med gröten och någon landning i den …fattar jag intet om. -Men är jädrans nyfiken!

Som denna typ av debatt här ovan, är ganska kännetecknande för debatterna på Flashback; och alltså effektmässigt för saken, till intet värde. –Bara att käfta.
Där detta som nu senast har blivit kring mig, särskilt på debattråden ”Polisen har varit här”, är nytt på Flashback.

-Och effektmässigt: jag träffade poliskommissarien Gunnar Kuenter, chef för västeråspolisens operationsledning, på bibblan idag. ..och han, som jag förstår det, -var skiträdd för mig! …jomenvisst, skall vi kunna förstå kommissarien Gunnar Kuenter, som ju det där polisbesöket hemma hos mig -som rubrikämnet ”Polisen har varit här” tar upp- kan handla om 6 år på Kumla.
-Alltså vilken möjlig effekt av, denna senaste yttrandefrihets typen på Flashback!
Ja du Bertil det är inte lätt när du skriver så fint.
Puss på dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in