SNÄLLA RARA, SÖTA GOA!
Ni debattörer här ovan. -Alltså Bingoliket skrev ett upprop för mig. Jag skrev en kommentar.
Och signaturen ”farbror einar” skriver sin kommentar till Bingolikets uppror. –Men vad jisses menar hon?
-Vem hånar som ligger var? Var någonstans bryr vi oss om signaturen ”farbror einar”, vem är Jobe, vilka debattrådar??????
-Och Bingoliket svara om att skänka pengar och om polis på forumet???? –Hjääääälp!!!!
Och ”farbror einar” talar om dålig stavning. –Var någonstans dålig stavning?
…det är nog så att Bingoliket och ”farbror einar”, och DeepBlue och Pimp, liksom känner varandra och här skriver om något som vi andra inte har en aaaaning om!
-E´ sånt god …vettig debatt sed?
Och kanske att också signaturen ”fet&elak”, och är med i sällskapet. –Men alltså, som ämnes rubriken handlar om lilla mig, vore det jädrans trevligt att veta, vad som handlar, kanske om mig?
Och du signaturen fet&elak, det är inte bara tveksamt, det är faktiskt, att jag INTE är en särskilt udda individ. Som, som jag skriver här ovan, det kryllar av både handlings män och som har fått på pumpen. -Sedan det där med gröten och någon landning i den …fattar jag intet om. -Men är jädrans nyfiken!
Som denna typ av debatt här ovan, är ganska kännetecknande för debatterna på Flashback; och alltså effektmässigt för saken, till intet värde. –Bara att käfta.
Där detta som nu senast har blivit kring mig, särskilt på debattråden ”Polisen har varit här”, är nytt på Flashback.
-Och effektmässigt: jag träffade poliskommissarien Gunnar Kuenter, chef för västeråspolisens operationsledning, på bibblan idag. ..och han, som jag förstår det, -var skiträdd för mig! …jomenvisst, skall vi kunna förstå kommissarien Gunnar Kuenter, som ju det där polisbesöket hemma hos mig -som rubrikämnet ”Polisen har varit här” tar upp- kan handla om 6 år på Kumla.
-Alltså vilken möjlig effekt av, denna senaste yttrandefrihets typen på Flashback!