• 1
  • 2
2010-10-14, 21:11
Bannlyst
Vem och varför är jag utsatt av allt skumt som händer mig, jag får av någon som kallar sig för eva .........? processer om att jag e skyldig dem stora pengar även om jag betalar in så återkommer kraven mm, jag får inte vistas i mitt föräldrars hus längre det är deras men inte på papper??, jag får inte öppna munnen i något av fallen då dem ringer "polisen" så fort jag säger något , jag blir ombedd att lämna kommunen och flytta någon annan stans av deras " personal" , jag får inte göra något alls då dem säger sig äga allt med falska papper och hotelser , som jag erfarat vara på allvar då jag fått en hel del påhälsningar redan, även inkasserar dem av mig genom att ta från min lägenhet eller andra dyrbara saker jag köper samt gärna påstå att det är deras saker eller så säljer dem ? inget ligger hos riktiga fogden va jag vet när man ringer till dem finns inget samt har det avskrivits en del som legat länge där nu. jag va även av olycka på sjukhus å det va då någon som testa mitt kredit kortsnummer på en billig sak i annat län för att se om det funka då kanske, men jag hade kortet på mig i stängd miljö på sjukhuset då dem hade förvaringsvalv i rummet.

Kan någon som rör sig i den världen ge mig ett svar på vem det är och varför just jag?
Citera
2010-10-14, 21:28
Medlem
trobots avatar
Ok Ts snurrigt värre. Är det möjligtvis dina vårdare och god man du pratar om?
Citera
2010-10-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filato
Vem och varför är jag utsatt av allt skumt som händer mig, jag får av någon som kallar sig för eva .........? processer om att jag e skyldig dem stora pengar även om jag betalar in så återkommer kraven mm, jag får inte vistas i mitt föräldrars hus längre det är deras men inte på papper??, jag får inte öppna munnen i något av fallen då dem ringer "polisen" så fort jag säger något , jag blir ombedd att lämna kommunen och flytta någon annan stans av deras " personal" , jag får inte göra något alls då dem säger sig äga allt med falska papper och hotelser , som jag erfarat vara på allvar då jag fått en hel del påhälsningar redan, även inkasserar dem av mig genom att ta från min lägenhet eller andra dyrbara saker jag köper samt gärna påstå att det är deras saker eller så säljer dem ? inget ligger hos riktiga fogden va jag vet när man ringer till dem finns inget samt har det avskrivits en del som legat länge där nu. jag va även av olycka på sjukhus å det va då någon som testa mitt kredit kortsnummer på en billig sak i annat län för att se om det funka då kanske, men jag hade kortet på mig i stängd miljö på sjukhuset då dem hade förvaringsvalv i rummet.

Kan någon som rör sig i den världen ge mig ett svar på vem det är och varför just jag?

Bara jag som inte förstår vad han skriver eller menar?
Citera
2010-10-14, 21:42
Medlem
jag fattar ingenting vad denna person skriver om..han har nog sneat på tjack låter som en kraftig paranoja,,ta en pix o varva ner för fan eller skriv så man förstår
Citera
2010-10-14, 22:03
Medlem
guldankans avatar
Man talar inte ostraffat om eva

http://www.handikappupplysningen.se/...ch_forvaltare/
Citera
2010-10-14, 23:47
Bannlyst
hehe nej jag har inte sneat jag äter inte snö eller olämpliga växter eller m&ms jag undrar verkligen det som skrivs i min klump av skrivelse där uppe utan stycken och allt, seriöst jag är inte nått vård fall heller hehe men skämt åsido ,

kan någon i oraniserade världen reda ut det hela åt mig då jag e trött på att kallas för lögnare och på hittare av dessa saker.
Citera
2010-10-15, 00:02
Medlem
Vukovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filato
hehe nej jag har inte sneat jag äter inte snö eller olämpliga växter eller m&ms jag undrar verkligen det som skrivs i min klump av skrivelse där uppe utan stycken och allt, seriöst jag är inte nått vård fall heller hehe men skämt åsido ,

kan någon i oraniserade världen reda ut det hela åt mig då jag e trött på att kallas för lögnare och på hittare av dessa saker.

Ingen fattar ju vad i helvete du menar? Förstod du inte de?
Skriv om din frågeställning och var saklig.
Citera
2010-10-15, 00:59
Bannlyst
Är det möjligtvis kronofogden som jagar dig eller bara hjärnspöken
Citera
2010-10-15, 02:48
Bannlyst
nej fogden jagar väl inte personer vad jag vet då jag inte har något hos dem enligt dem, jag har inga hjärn spöken heller
Citera
2010-10-15, 02:51
Bannlyst
Men kan du bara förstå?

INGEN förstår vad du frågar. Kan du formulera om frågan så att den går att förstå? SEN kan du få svar.
Citera
2010-10-15, 10:55
Medlem
Suckens avatar
Tjack i en skruvad hjärna?

Du ska trycka några valium och omgående dra till psykakuten. Snart börjar du oprovocerat kniva eller klubba folk på gatan - eller våldta någon 85-årig kärring i tvättstugan för att hon avlyssnar din hjärna via mobilen. Du e riktigt körd, din sate!
Senast redigerad av Sucken 2010-10-15 kl. 10:58.
Citera
2010-10-15, 11:31
Medlem
flazbazs avatar
TS förra tråd. Minst lika snurrig. Jag röstar på droger.

https://www.flashback.org/t1321162
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in