2018-12-01, 12:30
Medlem
Vansnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja, jäv låter som ett långskott från halva plan och, som det har funderats om tidigare, så nog fasen hade domaren avsagt sig målet om han "kände" (till) TF genom ordern men icke desto mindre så tycker jag att det är en innovativ och intressant variant från kärandens advokat och just detta med firmurarnas "'gemenskap" kan vara en intressant vinkling som kanske kan lyfta på en del stenar och bli prejudicerande.

Oavsett detta nya så tycker jag fortfarande dock att kärandens hela framställning och stämning är alldeles för tunn, paradoxal och svamlig för att kunna tas upp i hovrätten men detta de kör nu är lite kul.

Ja, det är lördag och jag ska se Dead Soul (Landelius/Nielsen/Kennberg) på Saga i Linköping ikväll. Så låt oss vara lite mindre seriösa kring det här - bara för en dag. I en del framställningar låter det lite som om TF, Ibold och Pryts har träffats i hemliga rum i ett hemligt sällskap och lagt upp strategier inför rättegången; med eller utan maskering - allt regisserat av Kubrick, kanske. Advokat Berg får nog se upp lite själv också. Varför drar han in journalisten Pryts och hans förehavanden på sociala medier i det här? Så som rapporterats av Linköping News? Om du ska driva sådana här långa och krävande processer så måste du ha en gedigen grunkondition - kan vi anta.

"Innovativ och intressant variant". Vem garvar inte nu? Tack Marmoth. Ha en skön helg!
Citera
2018-12-01, 17:56
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansnax
Ja, det är lördag och jag ska se Dead Soul (Landelius/Nielsen/Kennberg) på Saga i Linköping ikväll. Så låt oss vara lite mindre seriösa kring det här - bara för en dag. I en del framställningar låter det lite som om TF, Ibold och Pryts har träffats i hemliga rum i ett hemligt sällskap och lagt upp strategier inför rättegången; med eller utan maskering - allt regisserat av Kubrick, kanske. Advokat Berg får nog se upp lite själv också. Varför drar han in journalisten Pryts och hans förehavanden på sociala medier i det här? Så som rapporterats av Linköping News? Om du ska driva sådana här långa och krävande processer så måste du ha en gedigen grunkondition - kan vi anta. "Innovativ och intressant variant". Vem garvar inte nu? Tack Marmoth. Ha en skön helg!

Du får njuta åt mig med är du snäll.
Missar den spelningen dessväre.

Ang Jävet så känns det fortfarande som ett halmstrå ang Pryts inbladning.
Mycket väsen för ingetting enligt min åsikt
Citera
2018-12-01, 22:08
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansnax
Ja, det är lördag och jag ska se Dead Soul (Landelius/Nielsen/Kennberg) på Saga i Linköping ikväll. Så låt oss vara lite mindre seriösa kring det här - bara för en dag. I en del framställningar låter det lite som om TF, Ibold och Pryts har träffats i hemliga rum i ett hemligt sällskap och lagt upp strategier inför rättegången; med eller utan maskering - allt regisserat av Kubrick, kanske. Advokat Berg får nog se upp lite själv också. Varför drar han in journalisten Pryts och hans förehavanden på sociala medier i det här? Så som rapporterats av Linköping News? Om du ska driva sådana här långa och krävande processer så måste du ha en gedigen grunkondition - kan vi anta.

"Innovativ och intressant variant". Vem garvar inte nu? Tack Marmoth. Ha en skön helg!
Japp, hörde från källan att maskinen var borta och Ludvig tillbaka. Kul! Gärna recension.

Såklart det är Kubrick, d v s kan man fejka en månlandning så är detta småpotatis.

Jag hade väntat mig mer gällande bolaget och dess vara eller inte vara och tänkte på hur dumt och dödfött det verkade men detta folie-hatt-tänkande med Frimurarna är ju en oerhört kul variant. Jag tror inte att något såg det komma.

"Bra" jobbat av kärandens sida men om det finns substans eller går att bevisa är ju en annan sak.

Hoppas du hade en bra kväll och att du får en bra söndag.
Citera
2018-12-02, 19:14
Medlem
Q & A med Tobias imorgon klockan 22 https://twitter.com/thebandGHOST/sta...74836722040833
Citera
2018-12-03, 11:09
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbie22
Q & A med Tobias imorgon klockan 22 https://twitter.com/thebandGHOST/sta...74836722040833
Kommer den upp som pod nånstans?
Citera
2018-12-03, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Kommer den upp som pod nånstans?

Jag vet faktiskt inte! men jag tror att den ska filmas
Citera
2018-12-03, 12:55
Medlem
Rebali179s avatar
Då får vi se ifall det kommer upp på youtube med tiden
Ang Ghost undrar vad nästa filmsnutt kommer att bli.
Mother Surperior och Papa Zero s bröllop tro eller att det kommer ut mera info om
Cardinal Copia.
Citera
2018-12-03, 23:15
Medlem
https://www.facebook.com/iheartradio...1908450055291/

Intressant look, någon sorts blandning mellan Yoko Ono och Prince (?)

Edit: Inte så märkvärdig intervju för övrigt, men snappade upp att han gärna ser Copia i "skulle paint" senare i tidslinjen. Blir ju garanterat en kröning till Papa Copia nån gång, men undrar när.
Senast redigerad av der06 2018-12-03 kl. 23:18.
Citera
2018-12-04, 06:13
Medlem
MissPrims avatar
https://youtu.be/n-qAv-rArj8
Citera
2018-12-04, 08:02
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av der06
https://www.facebook.com/iheartradio...1908450055291/

Intressant look, någon sorts blandning mellan Yoko Ono och Prince (?)

Edit: Inte så märkvärdig intervju för övrigt, men snappade upp att han gärna ser Copia i "skulle paint" senare i tidslinjen. Blir ju garanterat en kröning till Papa Copia nån gång, men undrar när.
Inte någon direkt nyhet, det har han ju sagt flera gånger tidigare.
En urkass intervju och ingen Q&A som utlovades.
Citera
2018-12-04, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Inte någon direkt nyhet, det har han ju sagt flera gånger tidigare.
En urkass intervju och ingen Q&A som utlovades.
Japp medveten där, men bekräftat att han ännu är inne på det spåret iallafall vilket ska bli intressant.

Q&A reagerade jag också på, man kan ju hoppas det var pga brist på tid eller nånting. Väldigt pratglad intervjuare dessutom som verkade ha svårt att låta Forge tala till punkt. Kasst som du säger, men lite kul att få se honom såhär.
Citera
2018-12-04, 11:14
Medlem
Marmoths avatar
Jag tycker ändå, svamlet till trots, att det är ett par intressanta frågor med bra och utfyllande svar.

Kul också att han som riktigt bra gitarrist nämner just Viv Campbell.
Senast redigerad av Marmoth 2018-12-04 kl. 11:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in