Citat:
Ursprungligen postat av
Vansnax
Ja, det är lördag och jag ska se Dead Soul (Landelius/Nielsen/Kennberg) på Saga i Linköping ikväll. Så låt oss vara lite mindre seriösa kring det här - bara för en dag.

I en del framställningar låter det lite som om TF, Ibold och Pryts har träffats i hemliga rum i ett hemligt sällskap och lagt upp strategier inför rättegången; med eller utan maskering - allt regisserat av Kubrick, kanske. Advokat Berg får nog se upp lite själv också. Varför drar han in journalisten Pryts och hans förehavanden på sociala medier i det här? Så som rapporterats av Linköping News? Om du ska driva sådana här långa och krävande processer så måste du ha en gedigen grunkondition - kan vi anta.
"Innovativ och intressant variant".

Vem garvar inte nu? Tack Marmoth. Ha en skön helg!
Japp, hörde från källan att maskinen var borta och Ludvig tillbaka. Kul! Gärna recension.
Såklart det är Kubrick, d v s kan man fejka en månlandning så är detta småpotatis.
Jag hade väntat mig mer gällande bolaget och dess vara eller inte vara och tänkte på hur dumt och dödfött det verkade men detta folie-hatt-tänkande med Frimurarna är ju en oerhört kul variant. Jag tror inte att något såg det komma.
"Bra" jobbat av kärandens sida men om det finns substans eller går att bevisa är ju en annan sak.
Hoppas du hade en bra kväll och att du får en bra söndag.