Citat:
Ursprungligen postat av
hamlet1
Det har aldrig varit frågan om något "visumstrul". Att han avstod från några spelningar har inget att göra med varför han fick sparken. Det är separata händelser. Omega tog mer och mer plats vilket stressade TF. Lösningen, exit Omega. TF äger bandet. Ingen annan. De där grabbarna upphörde vara polare för länge sedan. Inte första bandet det händer tyvärr. TF gör en rejäl miss här när han vattnar ur uppställningen på det här viset. Säga vad man vill om nuvarande uppsättning men tomrummet efter Omega är ju väldigt påtagligt.
Alltså, vibbarna på scenen säger ju något annat. Visst. Det kanske man kan fejka, alltså att man har kvar personkemin. Men det vore intressant att höra vilka fakta du bygger detta på?
Sen att det skulle vara något helt otroligt, det tycker jag inte. Att TF är styrande är något som "alla vet".
Men det vore ju samtidigt konstigt om TF blev nervös över hans större plats i bandet med tanke på att Omega fick ta en del intervjuer. Det skulle väl ändå ha upphört i så fall?
Nåväl. Det är som det är. Trist i alla fall.
Hoppas han kommer tillbaka någon gång. Min gissning är att fokus ligger på Tid. Och då vart det ett ultimatum helt enkelt.
Och jag håller med. Omega tillförde något extra på scenen. Han var oerhört kul att titta på när dom körde live.