• 1
  • 2
2010-10-14, 01:04
Medlem
Haha tack Jo den har jag kört också problemet är att jag inte har någon kolla på hårdvaran. Så när de skiljer sig åt vet jag inte direkt vilken som är bäst. Jag kollar självklart på vilket nummer produkterna har, oftast är ett högre nummer något bättre

Du har vart till stor hjälp, tack så mycket!
Citera
2010-10-14, 01:18
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingVision
Tyvärr har den ingen i3 CPU som den i förslag 1. Så CPU'n är sämre, men grafikkortet är hyfsat bra, men jämfört med nividias så vet jag inte vilket grafikkort som knäcker vilket.

4650 är rätt mycket överlägset det nvidia-kortet som sitter i samsungen, typ dubbla prestandan igen. Men jag väljer ändå en billigare dator med en bättre processor, speciellt om det ska vara till en tjej.

TS: Vassego.
Citera
2010-10-14, 01:28
Medlem
Kingvision, missade ditt inlägg!! Tack så mycket för din hjälp också!

Mvh Fredrik
Citera
2010-10-14, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevosa
Hp är skit . Finns inget sämre. Dålig kvalitet

Min HP har hållt rätt bra i över tre år nu.
Citera
2010-10-14, 08:41
Medlem
Loxuss avatar
Beror helt på vad datorn ska vara till.
Surfa, spela?
Citera
2010-10-14, 11:11
Medlem
KingVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
4650 är rätt mycket överlägset det nvidia-kortet som sitter i samsungen, typ dubbla prestandan igen. Men jag väljer ändå en billigare dator med en bättre processor, speciellt om det ska vara till en tjej.

TS: Vassego.

Ahh okej.. thx for info.

Varsegod freddan, hoppas du hittar dig en nice laptop. Kör på bergsturkens alternativ tycker jag. :P
Citera
2010-10-14, 19:46
Medlem
RollerBoySEs avatar
Hårdvara -> Köpråd bärbart

/Mod
Citera
2010-10-14, 22:17
Medlem
Håller med Loxus. Något jag verkligen gillar är när folk skapar trådar och frågar om en dator är bra. Om det sedan visar sig att någon söker en dator i 6k klassen och vill köra alla spel på högsta eller när någon vill köpa en dator för 15k som man bara ska surfa på.

Om du bara ska surfa så kan du säkert få billigare (även fast samsungen verkar riktigt svettig, iallafall jämfört med första länken). Spel kan du glömma. HD filmer borde funka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in