Citat:
Ursprungligen postat av Kendra
Du kanske kan se ifall det finns några kurser som du har extra svårt med som du skulle kunna byta ut mot någon med samma poängantal? Då blir det lite enklare iaf... och det drar säkert ner på stressen.
Jag har själv alltid varit den sortens person som verkligen spyr på skolan, så det blev en del skolk tyvärr... de drog till och med in studiebidraget 2 ggr för jag hade för dålig närvaro% i skolan

Men jag löste det genom att fokusera på de ämnen jag visste jag kunde få MVG i. Såg till att vara på de flesta av mina hat-lektioner också så gott jag kunde (typ matte, kemi, biologi etc..), så att man i alla fall fick ett G... Tänk på att du är inne på slutspurten nu... 12 års helvete går mot sitt slut, och sen är du fri. Har du hållt ut i så många år så klarar du några månader till tror jag

Mja... tvek.. typiskt mig att snubbla på mållinjen.
Nu håller jag på att bryta ihop igen, denna gången för att min flickvän inte skrev att hon älskade mig och så på msn innan hon loggade ut...
Kan lägga till att jag just nu känner mig jobbigt svartsjuk på allt... Jag är ganska svartsjuk av mig i vanliga fall också men det har blivit bättre på senaste tiden... Men nu känns det som tillbaka på ruta 0 och lite till.. Min flickvän ska på ett bröllop och jag skulle hjälpa henne välja klänning, men allt jag kunde tänka på var vilken som visade minst av hennes bröst typ... Tycker personligen att min flickvän är mycket snyggare än jag själv är och så..så därför är jag ibland rädd för att hon ska lämna mig för någon annan, och det blir inte direkt bättre av att hon kan vara lite okänslig när hon skämtar och även 3 gånger kallat mig fel namn och istället sagt sina ex namn... När jag tänker på allt det känns allt dubbelt så tungt.. Sen så har jag en kass relation med min far också, vi träffas inte ofta och det var längesen han kändes som en äkta pappa..
Och jag har inga svårigheter direkt i skolan heller, det är bara att... jag vet inte.. mental block mot skiten typ..