Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
Tror du har en period, en sådan har jag också. Känns som att minsta lilla fel (eller felsägning) skulle bryta ned mig totalt. Har det hänt något? För mig tror jag att grunden till det hela är att jag håller på att ta körkort, men jag har misslyckats ett par gånger nu, vilket får mitt självförtoende att hamna på botten. Men det känns som om jag börjar ta mig upp igen. Hoppas på samma sak för dig!
Känner du såhär ofta kanske du borde gå hos en psykolog. Kan vara din självkänsla som spökar.
Mjo jag har gått hos psykolog innan och så men han var en riktig douchebag alltså... Jaa jag vet inte, att min flickvän kalla mig fel namn är ju inget som gjort mig gladare... Sen så har det varit lite strul i förhållandet pga en annan tjej och så... Och jag ångrar mig så jävla mycket, men det är en lång historia...
Hur har du gjort för att kämpa dig upp igen??
Har du något tips på vad jag kan ta mig till för att kunna överleva situationen? Och nej jag menar itne att jag tänker ta mitt liv, men jag orkar inte må såhär heller... Jag tror en stor grund kan vara att jag fått såpass djupa känslor för min flickvän och att hon är så långt bort från mig...