2025-01-24, 16:09
Ni som tycke det var tufft och lite alternativt kanske hur känns det när det har gått från kriminella och andra till att fjantar och poliser har tatuering? Det är nästan ovanligt i vissa miljöer att ha helt ren hy numera.

Hade jag varit bankrånare på 80-talet och gaddat hela mig hade hatat alla som klivit in och förstört det subkulturella elementet i saken genom att göra det mainstream.
Citera
2025-06-09, 11:20
nej ångrar inte mina gaddar.
Citera
2025-06-09, 22:55
Medlem
svengörans avatar
Med tanke på hur många som inte ens slutför sina tatueringar så är det nog rätt många som ångrar sig
Citera
2025-06-10, 15:04
Citat:
Ursprungligen postat av aintsosweet
Jag vill tatuera mig, men mina föräldrar är helt emot det. Visserligen är jag 18 men jag bor fortfarande hemma. De kör med argumentet "du kommer att ångra dig när du blir vuxen och ska söka jobb" eller "tror du att det kommer att vara snyggt när du är gammal och din kropp inte är så snygg längre?"

Så min fråga till er vuxna med tatueringar är: Har ni ångrat er? Har det blivit svårare att söka jobb? Är den "ful" nu? Skriv gärna ungefär hur gamla ni är och hur gamla ni var när ni tatuerade er!

Jag är 50+ och jag har aldrig tatuerat mig och jag har aldrig ångrat mig.

Många runt omkring mig i min generation ägnar sig åt at lasra bort dem. Det är status att inte ha numera.
Citera
2025-06-10, 21:01
Medlem
Nej då det går att dölja.
Citera
2025-06-10, 21:06
Medlem
Har väldigt mycket tatueringar, men ångrar egentligen bara dom på händerna, då det faktiskt kan påverka en när det gäller jobb etc fortfarande år 2025.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in