• 4
  • 5
2014-05-06, 21:33
Medlem
Kanske lite OT men jag tycker att hon alltid har varit och fortfarande är en av världens absolut vackraste kvinnor!
Citera
2014-05-09, 13:45
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.expressen.se/kvallsposten...frid-svek-mig/

"Konkurs, förfall och återuppbyggelse.

Nu ska munken Marcus Bongart återuppliva det gamla templet i Yangtorp.

Men han känner sig fortfarande sviken av Anni-Frid Lyngstad (nu Reuss).

- Det är ömsesidigt mellan oss. Jag ville något gott, inte hon, säger han.

- Jag häpnar, det är fullkomligt vansinnigt. Anni-Frid ger sig in i projektet och lånar ut pengar och så säger han att hon inte vill något gott, säger Johan Schlasberg som är ombud för den berömda sångerskan.

Samtidigt åtalas Bongart för grovt bokföringsbrott."

Finfin soppa det här...
Citera
2014-07-19, 14:55
Medlem
Sorcars avatar
Nya turer kring Bongart:

Turerna kring den brottsmisstänkte miljöpartistiske munken Marcus Bongart fortsätter. Efter påtryckningar från de egna leden väntas Miljöpartiet i Hörby inom några dagar fatta beslut om Bongarts politiska framtid.
– Tills vidare står han kvar på listan. Men många har hört av sig och vi kommer att fatta ett beslut, förhoppningsvis redan i helgen, säger Edvin Roslund, Miljöpartiets ordförande i Hörby.

http://www.expressen.se/kvallsposten...artiets-lista/

En fråga, om nån minns:
Var det samma Bongart som hade en liten klädes/loppis-affär på Östergatan Malmö, kvarteret innan/efter Värnhemstorget c:a mitten 70-tal?
Citera
2014-07-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Kanske lite OT men jag tycker att hon alltid har varit och fortfarande är en av världens absolut vackraste kvinnor!

Ja, det var hon även om det var sådär 30 år tidigare..

.
Citera
2014-12-25, 21:44
Medlem
UACs avatar
Bongart dömdes i Lunds tingsrätt till villkorlig dom och 100 timmars samhällstjänst för bokföringsbrott och försvårande av skattekontroll. Tingsrätten anser att det inte går att bevisa, eftersom bokföringen saknas, att det var uppsåtligt. Han fick inte näringsförbud.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in