2010-02-07, 18:16
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Tja media överdriver ju alltid ,men visst har han en mycket högre grad av riska att bli sjuk i framtiden.

Tråden handlar väl om Vickan igentligen ? Jag tror hon kommer att få dra ett tungt lass framöver ,det blir säkerligen så att DW inte kommer att kunna deltaga i alla evenemang pga infektionsrisken ,å andra sidan har dem ju prinssesan Madelein som säkerligen åtar sig invigningar av barnhem ,sjukhem etc.
Jo jag vet att Aftonhoran och dess gelikar överdriver, men faktum är att karln faktiskt ÄR en transplantationspatient. Tråden handlar Vickan, visst! Men hon och DW är ju i stort sett en enhet, så efter bröllopet får vi nog döpa om tråden till "Den stora tråden om Kronprinsessparet" eller nått.

Madde kan säkert att åta sig några idiot uppdrag medans Vickan pysslar om DW.
Citera
2010-02-07, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Nått som slår mig.... är det så att hela kungahuset lider av så grav dyslexi
att de inte kan tillgodogöra sig alla reaktioner som menigheten ger röst för
på diverse olika forum, tex Flashback, samt i kommentarsfält på Aftonbajjet
eller annan valfri nätblaska eller forum?

Det verkar som att Bernadottarna är dyslektiker genom hela historien.
Även tennis- och homokungen Gustav V kan ha varit dyslektiker, enligt Herman Lindqvist:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...icle6559383.ab
Citera
2010-02-08, 17:29
Medlem
Victoria och Daniels bröllop den 19 juni har redan gjort det svårt att få hotellrum i Stockholm. Det har gjort att Stockholmarna själva nu ser sin chans att tjäna en hacka genom att hyra ut sin lägenhet.

http://www.june19.se/

Specialsajten för kronprinsessans-bröllop. Här kan du hitta ett alternativt boende i Stockholm under den stora veckan. Här hittar du lägenheter och rum för uthyrning av privatpersoner, för en lätt och smidig vistelse i Stockholmsområdet. Det finns inga lediga hotell i Stockholm under perioden, men gott om lägenheter och rum.
Citera
2010-02-08, 17:48
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Victoria och Daniels bröllop den 19 juni har redan gjort det svårt att få hotellrum i Stockholm. Det har gjort att Stockholmarna själva nu ser sin chans att tjäna en hacka genom att hyra ut sin lägenhet.

http://www.june19.se/

Specialsajten för kronprinsessans-bröllop. Här kan du hitta ett alternativt boende i Stockholm under den stora veckan. Här hittar du lägenheter och rum för uthyrning av privatpersoner, för en lätt och smidig vistelse i Stockholmsområdet. Det finns inga lediga hotell i Stockholm under perioden, men gott om lägenheter och rum.

Det lär bli folktomt i Ullared dessa dagar med andra ord. Frågan är om de kommer att ha öppet över huvud taget. Det hade ju varit lättare för alla att ha lagt bröllopet där i något jättetält på någon parkeringsplats.
Citera
2010-02-08, 17:52
Medlem
okey, nu ar vi i skvaller avdelningen. Vill hora nagot riktigt smaskens, och lite sma sjaskigt...

Vad tror ni, bikini linjen ar otrimmad, latt trimmad, en landningsbana eller hemska tanke -ett brasilianskt vax jobb (skulle vara sma skoj med tanke pa brasilien kopplingen)?

Sa hur ar det med spekulationerna?
Citera
2010-02-08, 17:54
Medlem
TröttSvensks avatar
Pervers som man är, undra om Victoria är helrakad ?
Jag tror inte det, lite för präktig tror jag, ansad i kanterna.
Madde är ju helrakad / vaxad, ett av hennes ex har ju basunerat ut att han fick raka henne då hon tyckte om det som förspel...
Är jag sjuk som funderar på dylikt om vår tronföljare...

Citera
2010-02-08, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det lär bli folktomt i Ullared dessa dagar med andra ord. Frågan är om de kommer att ha öppet över huvud taget. Det hade ju varit lättare för alla att ha lagt bröllopet där i något jättetält på någon parkeringsplats.

Jodå, dansen kring guldkalven har redan börjat!

http://www.blocket.se/stockholm/Lgh_...p_25557696.htm

http://www.blocket.se/stockholm/4_a_...p_25354885.htm

http://www.dn.se/sthlm/prinsessbroll...llen-1.1040903
Senast redigerad av 2006 2010-02-08 kl. 18:00.
Citera
2010-02-08, 20:58
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Pervers som man är, undra om Victoria är helrakad ?
Jag tror inte det, lite för präktig tror jag, ansad i kanterna.
Madde är ju helrakad / vaxad, ett av hennes ex har ju basunerat ut att han fick raka henne då hon tyckte om det som förspel...
Är jag sjuk som funderar på dylikt om vår tronföljare...

Se det såhär. Du kanske går igång mera på det hela, än vad den stackars brudgummen kommer att klara av.
Citera
2010-02-09, 07:15
Medlem
Kan en kronprinsessa unna sig lyxen av att helt på egen hand välja pappan till sina barn?

Kronprinsessans biologiska klocka tickar. Det viktigaste för den som skaffar barn borde vara att tro sig förstå att båda föräldrarna med största sannolikhet lär få uppleva barnen som myndiga. DW är en bra grabb men hans chanser att leva under mer än 15 år efter transplantationen, är åtminstone så pass små att det borde få vilken blivande mamma som helst att ta sig en funderare. Hur är det då med en Kronprinsessa? Är kraven större på henne? Var det så att DW´s operation blev allmän kännedom först efter de båda tu hade växlat ringar? Hur kan hon ha med detta i sin livsplan?
Citera
2010-02-09, 15:12
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidningsankan
Var det så att DW´s operation blev allmän kännedom först efter de båda tu hade växlat ringar? Hur kan hon ha med detta i sin livsplan?
Självklart kände Victoria, Kungafamiljen och andra få utvalda till hela Daniels sjukdomsbild. Det var ju en av anledningarna till att det tog hela sju är innan de fick ett godkännande, Victoria vägrade att ge sig.
Tronföljaren gifter sig med en person som har en livshotande "sjukdom", Prinsen dejtar en utvikningsbrud helt plötsligt seglade Madeleine in som den som gjort bäst val i sin blivande partner.
Citera
2010-02-09, 16:06
Medlem
Citat:
DW är en bra grabb men hans chanser att leva under mer än 15 år efter transplantationen, är åtminstone så pass små att det borde få vilken blivande mamma som helst att ta sig en funderare.

Men du vet att vi har 2010 nu...och inte 1955 (?)
Citera
2010-02-09, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenalee
Men du vet att vi har 2010 nu...och inte 1955 (?)

Tyvärr är det så att risken för kardiovaskulära komplikationer och perifer kärlsjukdom är markant ökad hos njurtransplanterade patienter samt att det generellt föreligger en ökad risk för tumörsjukdomar som är ca 2,7 gånger vanligare än i normalbefolkningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in