Citat:
Ursprungligen postat av
Jorja
Nja, att ge sin 3-åring två pussar är faktiskt inget konstigt. Fick du aldrig närhet av dina föräldrar eller har pussat dina egna barn, om du har några?
Huruvida han är mammig nu vet jag inte, men det är ganska tydligt att Estelle, som ju är fyra år äldre, är mer bekväm framför kameror och publik än vad han är.
Varför hålla på så inför kamerorna? Det är som om att hon inte kan låta bli honom en sekund. Precis som ett barn som bär med sig sitt gosedjur överallt. Jag undrar faktiskt om inte hennes beteende inte tyder på ganska låg intelligens. Eller också är det ett resultat av hennes egen barndom med föräldrar som ofta var borta och lämnade barnen till barnflickor. Men jag tycker inte att det känns riktigt normalt. Catherine (prinsessan av Wales) framställs ofta som en modern och närvarande förälder, men aldrig att hon håller på så med sina barn inför kamerorna.
Mina föräldrar kramade mig, men inte när vi hade gäster och de skulle definitivt ha gjort det om de visste att vi filmades och skulle visas upp för hela svenska folket. Vissa sak var reserverade för den privata sfären och det har i alla fall inte jag mått dåligt av.
Jag tycker synd om killen för jag tror inte att Victoria vill att han ska växa upp och frigöra sig.