2011-08-17, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Citat ur Expressen "Carl XVI Gustaf har uttryckt att Daniel Westlings sociala kompetens är för liten och att hans allmänbildning för dålig. Kungen har också klagat över att pojkvännen inte kan föra sig i de fina salongerna, att han inte kan prata engelska och inte nämna namnet på en nutida svensk författare."

Knugen har väl inte riktigt läge att snacka om bildning eller social kompetens, han föddes ju med båda fötterna i munnen. Kan Kalle Gutta vara Knug så kan nog DW damma på Vickan...

EDIT/ Republik... snart... pleeese...

en annan talang knugen har till skillnad från Daniel är att han kan namnet på 100 horor i stockholm
Citera
2011-08-17, 17:13
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ainsley
Barnet är beräknat till den 12 mars enligt Aftonbladets livesänding.
Så det var en vecka före midsommar som Njuren fick till det då.
Citera
2011-08-17, 17:18
Bannlyst
Ungen lär få en rejäl haka i alla fall.
Citera
2011-08-17, 17:32
Medlem
Citat:
Barnet är beräknat till den 12 mars enligt Aftonbladets livesänding. Hon är alltså bara i vecka 10. Undrar varför man går ut med det så tidigt?

HAHAHAHA. Snyggt jobbat. Det är hennes namnsdag.

Det är nog för att hon själv ville att spekulationerna inte skulle förfölja henne när hon är i Norge den 21a
Citera
2011-08-17, 17:33
Medlem
fredrikdenstores avatar
[quote=Navelfluff]Ungen lär få en rejäl haka i alla fall.[/QUOTE
Norge får ju snart en kung som heter Hakon. Då får vi en kung, om det nu blir en pojke, som vi får döpa till Hakan. Men det är väl inte förän om 50 år som han kommer att tillträda.
Citera
2011-08-17, 17:35
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Barnet är beräknat till den 12 mars enligt Aftonbladets livesänding. Hon är alltså bara i vecka 10. Undrar varför man går ut med det så tidigt?
Ja det kan man undra, men å andra sidan har de nog inte mycket till val på den fronten.
Det får bära eller brista.
Citera
2011-08-17, 17:39
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:

Det har väl varit litet mycket tissel och tassel nu på senaste tiden med Silvias rapport, C-Ps och Maddes lämpliga/olämpliga dates för att inte tala om lilla pappas eskapader... Hovet kände antagligen att de måste ha något positivt att kontra med ASAP! Litet synd om Vickan tycker jag faktiskt, hon kunde väl ha fått ruva litet längre på sin hemlighet i lugn och ro...
Citera
2011-08-17, 17:47
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Någon som vet vilken ställning hon vart gravid på?

DOggy eller red hon av Boxer-Robbans fjärrkontroll ??
Citera
2011-08-17, 17:54
Medlem
styrlunds avatar
Mars? när jag räknar på fingrarna så inser jag är det ju ganska ny graviditet. Finns det inte en ganska stor risk att saker kan gå fel så här i början av saker.
Vad vet jag om sånt här.
Citera
2011-08-17, 17:55
Medlem
BrunoReinfeldts avatar
Fan också! Jag tyar inte längre. *packar ihop mina ägodelar och utvandrar till Somalia*
Citera
2011-08-17, 18:00
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Mars? när jag räknar på fingrarna så inser jag är det ju ganska ny graviditet. Finns det inte en ganska stor risk att saker kan gå fel så här i början av saker.
Vad vet jag om sånt här.
Jo, men som det har sagts tidigare i tråden är det stor risk för att hovet inte berättar hela sanningen om tidpunkter. Detta för att undvika journaliststorm och tältläger runt sjukhuset under den beräknade perioden.
Citera
2011-08-17, 18:11
Medlem
TaxMonkeys avatar
Stor sannolikhet att Daniel är steril och Viktoria har gått annanstädes för att få tag i skarpa skott. Jag menar, det är uppenbarligen inte helt som de ska med det paret eftersom det tog så lång tid för dem att bli gravida efter bröllopet, något som torde ha varit en huvudprioritet. Hursom, Viktoria verkar vara en sympatisk individ, och jag önskar henne lycka till. Om det kommer ut en liten mulatt kommer jag dö av skratt, man kan ju alltid hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in