2011-01-18, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Visst bevittnades förlossningen! WP skriver:
"Drottningen nedkom med kronprinsessan den 14 juli – en dag tidigare beräknat – klockan 21.45 på Karolinska sjukhuset, förlöst av professor Ulf Borell och barnmorskan Maj-Lis Westling. Vittnen var riksdagens talman Henry Allard, statsministern Thorbjörn Fälldin, riksmarskalken Gunnar Lagergren och statsfrun vid hovstaterna, nuv överhovmästarinnan Alice Trolle-Wachtmeister."
Som käck, naturlig tjej vill säkert Victoria undvika kejsarsnitt. Men hur ska det då gå med vittnena... De skådar in i det heliga tempel, kring vilket hela monarkin kretsar, och riskerar att -- förbländas.

Nu var de inte på plats under själva förlossningen utan kungaparet ringde dem när de kom från KS till slottet. Fälldin var ju fortfarande lite ledsen att han inte fått veta barnets kön när han inspekterade henne 77 i intervjun som gjordes i Kronprinsessan och kungariket
Citera
2011-01-18, 20:36
Medlem
Jag försöker komma på varför hovet skulle ljuga i sin dementi och jag kommer inte på någon vettig anledning. Någon som har en teori om varför de medvetet skulle ljuga om hennes graviditet?
Citera
2011-01-18, 20:55
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Jag försöker komma på varför hovet skulle ljuga i sin dementi och jag kommer inte på någon vettig anledning. Någon som har en teori om varför de medvetet skulle ljuga om hennes graviditet?

För att de ska kunna åtgärda eventuella missöden så vi inte får Kung Mongo.
Citera
2011-01-18, 21:14
Medlem
Någon som vet hur danskarnas och norrmännens tidningar agerade kontra Mary och Mette-Marit efter giftemålen. Var det lika mycket hets där? Någon som vet om det finns något danskt el norskt Flashback el annat stort forum med skvallerforum om prinsessorna och om de hetsade som det hetsas här?
Citera
2011-01-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
För att de ska kunna åtgärda eventuella missöden så vi inte får Kung Mongo.

Nä, det känns som det räcker med den vi redan har.
Citera
2011-01-18, 21:24
Medlem
2asidans avatar
Antagligen planerar Hovet att i ett pressmeddelande högtidligt meddela att Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel väntar barn och att nedkomsten planeras till (månad) 2011. Det är en mycket viktig händelse för Sverige, eftersom barnet är en blivande regent.

Nu verkar det som Hovet väntat för länge, för i stället sprids ryktet på nätet att "Hakan är på smällen", vilket inte låter riktigt lika bra.

Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Citera
2011-01-18, 22:44
Medlem
Här är dagens utstyrsel. Svårare att gömma en ev. växande mage i den...

http://svenskdam.se/files/2011/01/Vi...22-250x348.jpg
Citera
2011-01-18, 23:08
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parboiled
Här är dagens utstyrsel. Svårare att gömma en ev. växande mage i den...

http://svenskdam.se/files/2011/01/Vi...22-250x348.jpg

Men shit, måste victoria klä sig som en kärring.... Jag förstår om kepsen får svårt att hitta inspiration till att göka fram en kotte när tanten klär sig så där.

.
Citera
2011-01-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Men shit, måste victoria klä sig som en kärring.... Jag förstår om kepsen får svårt att hitta inspiration till att göka fram en kotte när tanten klär sig så där.

.

App, app, app, det är en riktigt elegant och klassisk dräkt hon har på sig. Påminner om en Chaneldräkt, så ingen skugga över dagens outfit.
Citera
2011-01-19, 06:35
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Nä, det känns som det räcker med den vi redan har.

Dum-genen som Knugen, Hakan och Gaffeln ser ut att ha, är däremot svårare att göra sig av med.
Citera
2011-01-19, 08:42
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
https://www.flashback.org/sp28293471
Förtydligande: Om så blir fallet, abort alltså, då har hon såklart officielt inte varit gravid.
Citera
2011-01-19, 10:10
Medlem
enannanamandas avatar
Som sagt, om det inte rört sig om just hovets presstjänst så hade jag tagit för givet att dementin stämde med verkligheten - men eftersom hovets märkliga presstjänst för det mesta inte fungerar som andra liknande "inrättningar" så vet man aldrig
Jag har däremot svårt att tro att det ligger ngra komplicerade konspirationer bakom dementin - om den inte skulle visa sig stämma - bara de vanliga virrigheterna från det hållet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in