2010-04-30, 17:05
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
AB har en samlad lista över de inbjudna: http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7048950.ab

Jag kan bara hitta två republikanska statschefer: Islands och Finlands. Är det någon som kan hitta flera?
Lägger inte ner tid på rövhål!
Citera
2010-04-30, 17:05
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
AB har en samlad lista över de inbjudna: http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7048950.ab

Jag kan bara hitta två republikanska statschefer: Islands och Finlands. Är det någon som kan hitta flera?

Men å andra sidan har de bjudit Helena Benouda. Mamman till den terrormistänkta "svenskan" som reste tillsammans med sin man och Mehdi Gesali på studieresa med blöjpaketet laddat med strypsnaror och annat mys.
Hur tänkte dom där? Kungahuset när dom bjöd in henne menar jag.....
Citera
2010-04-30, 17:37
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Lägger inte ner tid på rövhål!
Nej, jag borde inte göra det. Men jag mindes en FB-debattör som hävdade att statschefer från hela världen skulle komma till kronprinsessparets bröllop. Nu visar det sig vara kompisar och släktingar från de andra monarkierna plus två stackars presidenter från våra nordiska grannländer.
Citera
2010-04-30, 17:43
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enannanamanda
Den mest nervösa faktorn i detta evenemang måste ju ändå vara att se till att den stackars brudgummen är fit for fight de stora dagarna!
Är det andra gången i hela sitt liv som han offentligen hamnar i centrum för allas intresse? Inte mycket till träning har han fått i alla fall...
Citera
2010-04-30, 19:07
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Är det andra gången i hela sitt liv som han offentligen hamnar i centrum för allas intresse? Inte mycket till träning har han fått i alla fall...

Vilka tillställningar, förutom förlovningen, tycker du skall anordnas för just honom ?
Men vi kan utgå ifrån att han kommer vara närvarande på sin egen 3 dagars lysning, och högst troligen också på den planerande festen dagen före bröllopet.
Citera
2010-04-30, 19:12
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:

Jag tänkte mer på blivande brudgummens trots allt en aning fragila hälsa. Förstår mycket väl att inte hovet vill att ngn skall tänka på det, men internt måste de ju i alla fall ta med det i beräkningen. Man kan visst leva ganska mycket som vanligt efter en transplantation, men det finns ju en del problem när man lever med ett konstant nedpressat immunförsvar dock!
Citera
2010-04-30, 19:44
Medlem
Snurrens avatar
Är det bara jag som reagerat på att Viktorias vikt verkar ha rasat på sistone? De senaste bilderna i kvällspressen visar en mycket mager princessa.
Citera
2010-04-30, 20:09
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Är det bara jag som reagerat på att Viktorias vikt verkar ha rasat på sistone? De senaste bilderna i kvällspressen visar en mycket mager princessa.

Har inte tänkt på det, men man behöver inte ens vara prinsessa för att bli kroppsfixerad inför ett bröllop
Trots att jag aldrig var i behov av bantning så blev jag väldigt fokuserad på vikten månaderna före.
Citera
2010-04-30, 21:16
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Också jag har reagerat. Framförallt noterade jag att hennes byst krympt betydligt.
Citera
2010-04-30, 22:02
Medlem
Mr Coffees avatar
Vågar vi hoppas på nya problem med ätstörningar? Familjen dysfunktionell är på G nu. Kanske kan Silvia överdosera lugnande tabletter i badkaret också?
Citera
2010-04-30, 22:37
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koen van Veltem
Lycka till Vicky och Danny - er går det sannerligen ingen nöd på. Men, snälla, bli nu enbart privatpersoner!

Eller möjligen presidentpar under någon mandatperiod eller två.
Citera
2010-05-01, 19:29
Medlem
Den 19 juni är en perfekt dag för att demonstrera för införande av republik i Sverige. Visserligen kommer aldrig polisen tillåta demonstranter att komma inom synhåll för de korteger som kommer gå fram och tillbaka genom staden, men bara det faktum att det skulle bli demonstrationer är bra, det skulle bli en hel del publicitet och TV-nyheterna skulle garanterat filma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in