2004-06-16, 16:56
Medlem
Psykomans avatar
Jag vet inte om det här är rätt forum men jag har ett problem, om jag dubbelklickar på en länk som sedan ska komma upp i ett nytt fönster så hakar det nya fönstret upp sig och inget mer händer, nån som vet vart problemet kan ligga?

Ooops- Märkte att det var fel forum..
Citera
2004-06-16, 16:59
Bannlyst
http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html
testa o se om det hjälper..
Citera
2004-06-16, 17:45
Medlem
Psykomans avatar
Hmm ok tack, men jag fann inget intressant där förutom lite annat skräp som jag tog bort. Jag har prövat med att installera om IE, men det är fortfarande kvar..
Citera
2004-06-16, 18:36
Medlem
Woozys avatar
-beror på vad det nya fönstret vill att din IE skall göra... vill du stänga ner det så testa alt+F4... testa att strypa ditt IE vad den får göra och inte göra (highest + custom) är felet fortfarande kvar så lär du skanna din burk med alla diverse progg för spy/ad och kanske testa annan läsare...
Citera
2004-06-16, 18:57
Medlem
ghoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Jag vet inte om det här är rätt forum men jag har ett problem, om jag dubbelklickar på en länk som sedan ska komma upp i ett nytt fönster så hakar det nya fönstret upp sig och inget mer händer, nån som vet vart problemet kan ligga?

Ooops- Märkte att det var fel forum..

Dubbelklickar? är du en sådan där som dubbelklickar även på länkar? ha. trodde det bara var gammla gubbar som gorde det.
Sorry man jag var tvungen o retas lite bara.
Citera
2004-06-16, 22:22
Medlem
Raazs avatar
tråden flyttad från datasäkerhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in