2010-10-10, 22:32
Medlem
ElitNoobs avatar
Alltså tänkte bara kolla om hur många är det egentligen som går in på Viktoria eller annan pizzeria och får typ 9/10 fel sås eller fel vid beställningar.

För nu måste man ställa sig frågan kan dem som jobbar där förstå enkla ord? Mild innebär mild sås inte blandad eller starkt eller om man vill ha bearnaisesås och inte vitlök.

För dem på Viktoria gör det inte ( att få rätt sås här är som en triss vinst över 100kr + händer inte för ofta ) och har råkat ut för samma saker runt i stan. Och ja jag har börjat kolla om det är rätt sås men då börjar dem beter sig som om dem blir förolämpade. Så jag får leta genom hela stan för en bra pizzeria och där dem kan ge rätt beställning.

En sak till, jag vet att man kan göra ett misstag ibland eller vid rusning men när det är lugnt och inget stress?

Några tips för en par ömma öron efter tjejens klagomål?
Citera
2010-10-10, 22:43
Medlem
OnkelMorras avatar
OT raderat!

Herr_Oin, moderator

En kompis köpte käk därifrån för mindre än en månad sen, och han fick spendera resten av kvällen på toaletten. Det verkar gå utför med det stället.

Kom på nu att jag oxå fått fel sås på en kebabrulle där en gång. Som sagt en gång är ingen gång men när det börjar bli en dålig ovana så börjar man ju undra.
Senast redigerad av Herr_Oin 2010-10-25 kl. 19:23. Anledning: Innehöll OT
Citera
2010-10-10, 23:28
Medlem
MightyAnkas avatar
Fel på Viktoria säger ni? då har ni aldrig handlat i driven på MCD i västhaga.... det blir ALLTID 100% fel!
Citera
2010-10-11, 00:11
Medlem
Sist jag åt där kom jag hem med heeeelt fel pizza..
Citera
2010-10-11, 09:03
Medlem
En kompis till mig hitade en liten tand i en pizza i Örebro för 13-14 år sen. Jag vet, för jag satt 2 platser bort.
Citera
2010-10-11, 09:57
Medlem
Jag har käkat på "Lokus"? När jag var och jobbade i Örebro, tyckte deras pizza var helt ok iaf
Ska lägga Victoria på minnet, där lär man aldrig sätta sin fot.
Citera
2010-10-11, 12:32
Medlem
Roligt att det just är Pizzeria Victoria ni pratar om! Där fick vi en larv på kebabpizzan för några år sedan. Har inte ätit där efter den gången..
Citera
2010-10-12, 09:56
Medlem
Finns det något bra ställe där dom serverar STORA och goda pizzor?
Citera
2010-10-13, 00:48
Medlem
analyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiz

Galejan är riktigt bra. Ligger väldigt nära Victoria. Närmare bestämt mitt emot Ica Ekershallen.
Hagagrillen har sjukt bra pizzor också.
Citera
2010-10-13, 19:21
Medlem
OnkelMorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analyse
Galejan är riktigt bra. Ligger väldigt nära Victoria. Närmare bestämt mitt emot Ica Ekershallen.

Är visserligen ett bra tag sen jag åt på Galejan nu, men då tyckte jag att dom var riktigt snåla med fyllningen. Knappt nån ost på alls
Citera
2010-10-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aiz
Pizzeria Beirut i Trollhättan har i särklass dom största familjepizzorna :-P
Citera
2010-10-14, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analyse

Galejan och Hagagrillen, noterat min vän! Fan ja bara älskar när det kommer in en maffig pizza och inte någon liten plätt som knappt räcker ut till kanten på tallriken.

Citat:
Ursprungligen postat av Breiflabb
Pizzeria Beirut i Trollhättan har i särklass dom största familjepizzorna :-P

Hehe bra tips, men är inte i Trollhättan så värst ofta eller snarare aldrig, i Örebro jobbar jag med jämna mellanrum brukar passa på att gå ut o käka lite med kollegorna då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in