2010-10-10, 13:50
Medlem
Daskats avatar
Jag har efter att ha gt datorn i cirka 10 dagar ftt 3 problem. Allt har varit problemfritt i en vecka, men inte nu..

Bakgrund:
Det frsta kom i lrdags morse. Jag startar datorn och ser att upplsningen ser helt konstig ut hade upplsning 1680x1050 frn brjan, perfekt. Men fr ingen bukt p det problemet, har mailat Viewsonic och inet och skt sjlvhjlp. Igrkvll dog en pixel som lyser illgrnt o nedre hrnet, hur blir man av med den?

Nyss s kan jag inte lngre ens starta left 4 dead 2, ettan fungerar men 2:an bara stnger ner sig nr man r p vg in i startmenyn

Nu mrkte jag att efter att ha ominstallerat left4dead2 s reagerar kapersky internet security mot en pstdd trojansk hst i steam mappen. Detta fel kom ocks idag ment idigare, helt pltsligt hittade kapersky en trojansk hst och efter det fungerar inte l4d2. Tydligen s reagerar den p spelet ocks :S Vafan!

Shr ser det ut: http://img145.imageshack.us/img145/1330/screenadjpg.jpg

Vad ska jag gra?
Ska jag ta bort KIS, finns det ngot bttre liknande program?
Jag har provat systemterstllning, men det fungerar inte. Inget blev som det var innan.
Senast redigerad av Daskat 2010-10-10 kl. 14:20.
Citera
2010-10-10, 14:25
Medlem
Kasporrs avatar
Jag skulle rekommendera att kolla s du har de senaste drivrutinerna och uppdateringarna av alla viktiga program.
Citera
2010-10-10, 14:36
Medlem
Daskats avatar
Jag har skt efter uppdateringar till drivrutinerna genom enhetshanteraren men eftersom jag kpte datorn frn inet och bad dem bygga ihop den samtidigt som jag haft datorn i bara 10 dagar s tror jag att det mesta r up to date s att sga.

Men, om det inte r s, hur kan jag hitta de senaste drivrutinerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in