Citat:
Ursprungligen postat av Actividentity
Osama kanske en klassiskt dum som du består men vem är du då? är du bättre människor än honom?
Du kommer in då och då och skriver lite trams och försvinna igen.. en klassiskt dum svenskt som bor i en skog någonstans och lever ensam i en etta och har tillgång till internet som enda sätt för dig att sprida hat för du vågar inte säga ett ord i din lilla verkliga värld? eller?
Det där är rätt enkelt besvarat.
Ja, jag är en bättre människa än vad Osama är.
Det är ingen bedrift att vara det. Majoriteteten
av världens befolkning hör till kategorin "bättre
än Osama".
Han är en klassisk hustrumisshandlande barnskändande
idiot. Sverige och resten av världen skulle vara en bättre
plats utan hans närvaro.
Och nu sitter du här själv och är tuff bakom en skärm
när du inte ens skulle kunna behålla dina kroppsvätskor
öga mot öga. En fjant i en tråd på FB som försvarar
en lika stor fjant i verkliga livet.
Alla ser ju vad du håller på med.. Det blir bara tramsigt.