2011-05-26, 20:44
  #3829
Medlem
Att han är muslim gör honom inte sämre som människa, men jag såg direkt vad det handlade om. Det finns många fina invandrare också oavsett religion. Men i detta fall är det speciellt farligt att låta honom träffa barnen, han är extrem.
Citera
2011-05-26, 21:48
  #3830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejongapet
Rättegången är idag, undrar hur många personer som är där med HD kamror och ljudinspelningar dvs hur många som följt bloggens råd och uppmaning? Pinsamt var ordet.

Med tanke på kvällens blogginlägg verkar det inte gått så bra. Undra varför han inte lägger ut dessa "hotfulla mail" från mammans vänner och släkt, han drar sig ju inte att hänga ut varenda person som inte tycker som honom annars, antagligen för att de ej existerar
Citera
2011-05-26, 23:12
  #3831
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actividentity
Att det är helt ok för FB att skriva så om en folkgrupp. Jag tycker också att muslimer eller judar eller kristna har med denna vårdnadstvist att göra.. men ändå FB tillåta den typen av inlägg. trist..

Jag tycker också att svenskar är ingen guds bästa barn.. tyvärr dem ser inte deras brister och hela världen ser på dem som våldtas man, pedofiler, extrem feminist och högst antal självmord i hela världen.
Är ledsen men det är vad folk tror om Sverige.

Och ändå vill alla hit? Märkligt.

Fast det är klart, om man lever efter en religion som är 1500 år
efter sin tid så kan det kanske vara en förklaring.

Nej du, actividentity, Osama är och förblir en galning.
En våldsverkare som lever efter medeltidskodex.
Fast i hans specifika fall tror jag inte att det är så
mycket religion eller kultur som påverkar, utan snarare
det faktum att han helt enkelt verkar vara klassiskt dum
i huvudet.
Citera
2011-05-26, 23:22
  #3832
Medlem
Actividentitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Och ändå vill alla hit? Märkligt.

Fast det är klart, om man lever efter en religion som är 1500 år
efter sin tid så kan det kanske vara en förklaring.

Nej du, actividentity, Osama är och förblir en galning.
En våldsverkare som lever efter medeltidskodex.
Fast i hans specifika fall tror jag inte att det är så
mycket religion eller kultur som påverkar, utan snarare
det faktum att han helt enkelt verkar vara klassiskt dum
i huvudet.

Osama kanske en klassiskt dum som du består men vem är du då? är du bättre människor än honom?
Du kommer in då och då och skriver lite trams och försvinna igen.. en klassiskt dum svenskt som bor i en skog någonstans och lever ensam i en etta och har tillgång till internet som enda sätt för dig att sprida hat för du vågar inte säga ett ord i din lilla verkliga värld? eller?
__________________
Senast redigerad av Actividentity 2011-05-26 kl. 23:26.
Citera
2011-05-26, 23:40
  #3833
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actividentity
Osama kanske en klassiskt dum som du består men vem är du då? är du bättre människor än honom?
Du kommer in då och då och skriver lite trams och försvinna igen.. en klassiskt dum svenskt som bor i en skog någonstans och lever ensam i en etta och har tillgång till internet som enda sätt för dig att sprida hat för du vågar inte säga ett ord i din lilla verkliga värld? eller?

Det där är rätt enkelt besvarat.

Ja, jag är en bättre människa än vad Osama är.
Det är ingen bedrift att vara det. Majoriteteten
av världens befolkning hör till kategorin "bättre
än Osama".

Han är en klassisk hustrumisshandlande barnskändande
idiot. Sverige och resten av världen skulle vara en bättre
plats utan hans närvaro.

Och nu sitter du här själv och är tuff bakom en skärm
när du inte ens skulle kunna behålla dina kroppsvätskor
öga mot öga. En fjant i en tråd på FB som försvarar
en lika stor fjant i verkliga livet.

Alla ser ju vad du håller på med.. Det blir bara tramsigt.
Citera
2011-05-27, 01:47
  #3834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Det där är rätt enkelt besvarat.

Ja, jag är en bättre människa än vad Osama är.
Det är ingen bedrift att vara det. Majoriteteten
av världens befolkning hör till kategorin "bättre
än Osama".

Han är en klassisk hustrumisshandlande barnskändande
idiot. Sverige och resten av världen skulle vara en bättre
plats utan hans närvaro.

Och nu sitter du här själv och är tuff bakom en skärm
när du inte ens skulle kunna behålla dina kroppsvätskor
öga mot öga. En fjant i en tråd på FB som försvarar
en lika stor fjant i verkliga livet.

Alla ser ju vad du håller på med.. Det blir bara tramsigt.

Nåja, nu må han väl vara nån med stort ego, och som sätter sig själv uppe på en piedestal utan att reflektera över sin del i allt det här.

Men det ovan? Neh va?
Citera
2011-05-27, 06:12
  #3835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liksombara
Med tanke på kvällens blogginlägg verkar det inte gått så bra. Undra varför han inte lägger ut dessa "hotfulla mail" från mammans vänner och släkt, han drar sig ju inte att hänga ut varenda person som inte tycker som honom annars, antagligen för att de ej existerar


Ja Osama verkar vara en insnöad person som inte verkar förstå vad hans blogg och hans handlingar har för konsekvenser och hans mindre begåvade saker gör att fler och fler människor/grupper vänder sig emot honom. Allt som från början var en tvist mellan honom och hans ex, till att nu även börja gå på mot alla svenskar o judar........ och alllt vad det nu är, ja du herre jösses människa.

Han visar ju även tydligt vad han tycker om svenskar och Sverige, bra jobbat Osama Och Osama är inte flyktbenägen med sina barn tycker han......

OSAMA om du läser detta kan jag ge dig ett tips, gå till en psykolog så du får prata ut, för du visar tydligt på din blogg att du behöver det.
Citera
2011-05-27, 09:18
  #3836
Medlem
Motherships avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liksombara
Fast nu hävdar ju Osama rätt hårt att han är svensk och bor i Sverige och allt detdär, så att han ska ha den synen faller på hans egna påståenden.

Förmodligen ett av det lamaste argumenten jag har hört.
Citera
2011-05-27, 09:19
  #3837
Medlem
Motherships avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejongapet
Hmm får jag fråga vart modern har sina överdrivna tolkningar enligt dig?
Vad jag kan förstå så finns en ljudfil där pappan säger till mamman att han ska ta barnen ifrån henne och att det är försent. Allting är redan ordnat. Innan han säger detta (tiden innan dvs månaderna) så hade de gemensam vårdnad med växelvis boende men han klarade ej av moderns pojkvän/pojkvänner då hans svartsjuka och kontrollbehov tog över hans person därav hoten mot modern och pojkvän. Det är väl grunden till självaste starten, men säg gärna till om jag missat något. Vart finns moderns överdrivna tolkningar?


Hej Lejongapet, kanske finns det en inspelning, men den har aldrig blivit presenterad för någon. I alla fall ingen polis, inte heller någon rättsinstans. Så jag tror att vi enklare kan påstå att det inte existerar någon inspelning och att mamman ljuger om detta.
Citera
2011-05-27, 09:25
  #3838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liksombara
Jag är ledsen att du går omkring o tror saker utan att veta! Det är såna människor som är farliga på riktigt! Att tro saker, det om något är trams, kom igen när du VET och har riktig fakta och källor, annars faller det platt, tyvärr

Men lilla du, du häver ur dig en massa plattityder och fördomsfulla kommentarer, och när någon annan gör det så går du i taket?
Citera
2011-05-27, 09:29
  #3839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad

Ja, jag är en bättre människa än vad Osama är.
Det är ingen bedrift att vara det.

Han är en klassisk hustrumisshandlande barnskändande
idiot. Sverige och resten av världen skulle vara en bättre
plats utan hans närvaro.


Du är en bättre människa? Hur då vad menar du? varför skulle du vara det?

Osama en hustrumisshandlare? alltså det luktar bara propaganda... Eftersom det inte kommit upp ett ENDA ord om det i nåt papper eller i någon förhandling så tycker jag att vi kan utgå från att det du säger är lögn. Och att eftersom det du säger är en lögn, så borde det vara tvärtom.

Således är Osama en bättre människa än dig, och du det lägsta av avskum?

Enkelt...
Citera
2011-05-27, 10:00
  #3840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negnat
Men lilla du, du häver ur dig en massa plattityder och fördomsfulla kommentarer, och när någon annan gör det så går du i taket?

Jaså? Jag vill ha belägg för det man skriver, fast du kanske tycker att man inte behöver det, och ja då kan man inte kasta sten i glashus, tyvärr. Skriver man att man inte gillar att man uttrycker sig negativt och fördomsfullt om vissa folkslag och religioner osv, kanske man inte skall göra samma sak själv i nästa mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in