2011-05-27, 18:02
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actividentity
Osama kanske en klassiskt dum som du består men vem är du då? är du bättre människor än honom?
Du kommer in då och då och skriver lite trams och försvinna igen.. en klassiskt dum svenskt som bor i en skog någonstans och lever ensam i en etta och har tillgång till internet som enda sätt för dig att sprida hat för du vågar inte säga ett ord i din lilla verkliga värld? eller?

Jag har ett ypperligt förslag till Osama. Dra från Sverige omgående. Vad fick Osama att flytta hit till det vedervärdiga landet som inte har annat än brister ?

Du anser dig ha rätt att kalla folk för "dum svensk" - men om någon ta mig fan andas om din muslimska härkomst så går du i taket. Skenheliga kryp.

Vad exakt orsakade Osamas flytt till det vidriga Sverige från början ? Kanske det var just det faktum att Sverige var en fristad från det som skitlandet Irak inte kunde/kan tillhandahålla folket.

Men det passar förbannat bra att komma hit, kalla svenska män för pedofiler, hota män, stalka ex-frun och släktingar, hänga ut advokaten som gör sitt jobb och fan vet vad.

Patetiska varelse. Och det är du för att du är just patetisk, inte för att du är muslim.
Senast redigerad av LadyMystica 2011-05-27 kl. 18:04.
Citera
2011-05-27, 18:06
Medlem
Actividentitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Jag har ett ypperligt förslag till Osama. Dra från Sverige omgående. Vad fick Osama att flytta hit till det vedervärdiga landet som inte har annat än brister ?

Du anser dig ha rätt att kalla folk för "dum svensk" - men om någon ta mig fan andas om din muslimska härkomst så går du i taket. Skenheliga kryp.

Vad exakt orsakade Osamas flytt till det vidriga Sverige från början ? Kanske det var just det faktum att Sverige var en fristad från det som skitlandet Irak inte kunde/kan tillhandahålla folket.

Men det passar förbannat bra att komma hit, kalla svenska män för pedofiler, hota män, stalka ex-frun och släktingar, hänga ut advokaten som gör sitt jobb och fan vet vad.

Patetiska varelse. Och det är du för att du är just patetisk, inte för att du är muslim.

Har du en samvete så kanske kan även du förstår att min inlägg är mer vettigt än det här...
Senast redigerad av Actividentity 2011-05-27 kl. 18:09.
Citera
2011-05-27, 19:12
Medlem
KiaWs avatar
OT raderat och tillsägelser utdelade. Observera att i allmänhet diskutera etnicitet, åsikter om etnicitet, rasism, kriminalitet och dyl får tas i för ämnet lämpliga forumsdelar och trådar...i denna tråd diskuteras Osamas handlande i vårdnadstvisten, dvs bortförandet av barnen och dess efterspel.

/Mod
Citera
2011-05-27, 20:34
Medlem
Man undrar ju nu om andra domen mot honom kommer läggas ut på bloggen,knappast då den första han fick lovade han att lägga ut då han fått papprena, vilket inte skedde. Många andra dokument har dock kunnat scannas in...
Citera
2011-05-28, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership
Hej Lejongapet, kanske finns det en inspelning, men den har aldrig blivit presenterad för någon. I alla fall ingen polis, inte heller någon rättsinstans. Så jag tror att vi enklare kan påstå att det inte existerar någon inspelning och att mamman ljuger om detta.

Ok tack för den informationen, men huvudförhandlingen har ju inte varit ännu så det lär ju visas då.
Citera
2011-05-28, 12:45
Bannlyst
Det finns ingen som tycker synd om en man som medveret kidnappat barn. Ingen medkänsla överhuvud taget. Jag hoppas Osama får sota för vad han ställt till med ordentligt. Läs inläggen på hans blogg, det är naturligtvis han själv som ligger bakom dem för att folk skall tycka synd om honom och inte mamman.

Osama, om du läser det här hoppas jag du svarar mig på denna fråga. Varför "flyr" du inte Sverige när du host, host "flydde" Irak? Hela din livsstil går ut på att fly från obehagligheterna istället för att lösa dem konstruktivt.
Att Anna är vårdnadshavare tycker ALLA är rätt du du på det mest vämjeliga sätt försöker lura till dig sympati.
Du kommer från ett land som styrs av hönshjärnor där merparten av befolkningen är muslimer och där merparten hatar USA, judar och många även kristna. Ni manifesterar ert hat genom att våldta oskyldiga kvinnor i Sverige. Ni ljuger för uppehållstillstånd på ett för mig otänkbart sätt. Ni är en skam för alla och jag anser att den upprensning i den muslimska världen är befogat, men mer borde göras i Sverige. Du får stå ditt kast ditt avskum.
Citera
2011-05-28, 16:27
Medlem
KiaWs avatar
Försökte uppdatera mej lite och tittade in på bloggen, men får inte riktigt grepp om hur långt man kommit i rättsapparaten. Någon som vet?

Tyvärr tycks Osama drabbats av troll som utnyttjar situationen, inte riktigt schysst mot varken Osama eller Anna bara för att få sig ett skratt...inte heller barnen som i förlängningen drabbas.
Citera
2011-05-28, 16:30
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Försökte uppdatera mej lite och tittade in på bloggen, men får inte riktigt grepp om hur långt man kommit i rättsapparaten. Någon som vet?

Tyvärr tycks Osama drabbats av troll som utnyttjar situationen, inte riktigt schysst mot varken Osama eller Anna bara för att få sig ett skratt...inte heller barnen som i förlängningen drabbas.

Vanligt förekommande i de här typer av händelser och det gör mig beklämd
det är så viktiga saker som borde debatteras och allt bara trollas bort.

//Reimer
Citera
2011-05-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Vanligt förekommande i de här typer av händelser och det gör mig beklämd
det är så viktiga saker som borde debatteras och allt bara trollas bort.

//Reimer

Visst är det beklagligt att det finns idioter som mailar Osama, men hur tar Osama det? Jo han lägger all skuld på Anna och hennes släktingar istället för att se sin roll i detta.

Vad hade hänt om han inte hade haft någon blogg och inte hängt ut personer? Vad hade hänt om han bara hade skött denna vårdnadstvist i det privata mellan honom och Anna och deras advokater? Jag är övertygad om att han hade sluppit dessa "troll".

Men det är ju försent nu att få tillbaka hjärnan, den verkar han ha tappat för länge sedan. Och som många redan sagt, Osama det står dig fritt att flytta om du inte tycker om vårt land. Dina barn är svenskar så låt de stanna kvar här bara.
Senast redigerad av Lejongapet 2011-05-28 kl. 17:52.
Citera
2011-05-28, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lejongapet
Visst är det beklagligt att det finns idioter som mailar Osama, men hur tar Osama det? Jo han lägger all skuld på Anna och hennes släktingar istället för att se sin roll i detta.

Vad hade hänt om han inte hade haft någon blogg och inte hängt ut personer? Vad hade hänt om han bara hade skött denna vårdnadstvist i det privata mellan honom och Anna och deras advokater? Jag är övertygad om att han hade sluppit dessa "troll".

Men det är ju försent nu att få tillbaka hjärnan, den verkar han ha tappat för länge sedan. Och som många redan sagt, Osama det står dig fritt att flytta om du inte tycker om vårt land. Dina barn är svenskar så låt de stanna kvar här bara.

Jag är säker på att de inte är troll. Bara för de håller med skurken Osama innebär det inte att de är troll.
Citera
2011-05-28, 18:44
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benjami
Jag är säker på att de inte är troll. Bara för de håller med skurken Osama innebär det inte att de är troll.
Nå, jag vet inte vad du syftar på, men inte sjutton håller trollen med Osama...tvärt om tycks de bara vilja diskutera Osamas ursprung och hur synd det är om barnens mamma...ett sätt att hålla Osamas upprördhet uppe samtidigt som barnens mamma hamnar i dålig dager = allt för att skådespelet ska fortsätta.

Är det någon som vet hur långt det rättsliga efterspelet kommit?
Citera
2011-05-29, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Nå, jag vet inte vad du syftar på, men inte sjutton håller trollen med Osama...tvärt om tycks de bara vilja diskutera Osamas ursprung och hur synd det är om barnens mamma...ett sätt att hålla Osamas upprördhet uppe samtidigt som barnens mamma hamnar i dålig dager = allt för att skådespelet ska fortsätta.

Är det någon som vet hur långt det rättsliga efterspelet kommit?

Jag är inte så säker på att du har rätt här. Låt oss säga att folk inte kommenterat då hade Osama garanterat varit nedbruten då det faktiskt finns folk som ger honom stöd nu (vilket är otroligt märkligt). Tror du utgången blivit en annan då? Jag gillar inte Osama alls och vet att han spelat ut alla ess han haft. Han har levt i villfarelsen att han kan göra precis som han behagar när det passar honom. Mötet med rättvisan blev för mycket för honom. Jag tror till skilnad från dig att Osamas exponering gynnar bägge parter då jag sett att det finns folk som håller med bägge. Dessutom har många relevanta åsikter dykt upp både på flashback och på hans blogg. Han kallar numer vårt land för fitta. Anna är en mycket fin och reko människa som till och med arbetar med barn så att hon fick ensam vårdnad är det nog ingen som tycker är konstigt. Jag är säker på att om Osama inte kidnappat sina barn så hade utgången blivit densamma, jag är säker på att utan Osamas blogg så hade utgången blivit densamma. Jag är säker på att allt det stöd Anna fått har varit nödvändigt och jag tror faktiskt Osama ger upp mycket snart, han ser sliten ut har jag hört sägas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in