Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Men är du då galen, hur kan du inbilla dig att Anna skulle kunna övertala polisen om något. De är faktiskt vuxna människor med egna hjärnor att tänka själv, hur kan du underskatta alla människor? Vem stoppar dina tankar i dig Osama???
att FläskAnna är en manipulativ person kan inte ens ha undgått dig!
Och jag underskattar inte farbror blå, jag har insikt i hur de fungerar till skillnad HUR de borde fungera.
FläskAnna kom först till stationen och hade lämnat info till de poliser som fanns på plats, hur denna infon tolkades och användes får du faktiskt lista ut själv.
Känner inte Osama, har aldrig träffat honom, aldrig pratat med honom, aldrig varit i kontakt med honom på något sätt.
Så den vanföreställningen har du nog fått från din andevärld