Citat:
Ursprungligen postat av Vinstvittring
Om ni var i besittning av ett virus som skulle sprida sig blixtsnabbt över världen och sterilisera alla människor, skulle ni kunna tänka er att släppa ut det för att rädda världen från oss människor?
Eftersom vi i princip inte någon skada här i världen så finns det ingen anledning att förinta oss (du har kort sagt blivit hjärntvättad), men även om vi små människor kunde göra så mycket skada så skulle det inte finnas någon anledning att förinta oss, eftersom vi är de enda som har någon betydelse på den här planeten. Utan oss är jorden bara en meningslös stenboll i rymden där djur försöker överleva och förökar sig utan anledning.
Citat:
Som jag känner idag skulle jag göra det utan att tveka.
Din propaganda-troende artförrädare.
Citat:
Jag tycker människan beter sig alldeles för oansvarigt för att få vara den dominerande arten på vår jord.
Jag förstår inte riktigt hur du tänker. Djur är ju inte lika intelligenta som vi människor, så de har inte lika mycket värde som vi har. De gör inget viktigt här i världen, de bara äter och förökar sig, medans vi människor gör viktiga vetenskapliga forskningar, teknologi och för filosofiska diskussioner.
Citat:
Ursprungligen postat av Verpine
Så länge människan hinner lämna jorden innan den går under skiter jag i vilket men det gäller att se till att den klarar av att föda oss fram tills dess.
Tro inte på den där "jorden går under" propagandan. Det har tjatats om i tusentals år av religiösa människor, och i dagens mer moderna värld har vetenskapen tagit över tjatet.