2010-10-08, 16:52
Medlem
Sigstens avatar
En mamma som gråter ut i Aftonbladet för att hennes son röstade på SD. Nu har hon sagt upp kontakten med honom pga av det.

Vad tycker ni? Är hon helt blåst? Eller hade ni gjort samma sak själva?

Jag tycker det verkar som om det är andra orsaker än detta som måste stå bakom. Tycker det verkar helt sjukt att säga upp kontakten med någon familjemedlem pga dennes åsikt. Hade bara gjort det själv i extrema fall, typ nazist, islamist, terrorist eller liknande!

Länk http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7924552.ab
Citera
2010-10-08, 16:57
Medlem
flavourkids avatar
Finns tråd.

EDIT: https://www.flashback.org/t1319840

EDIT2: https://www.flashback.org/t1319849
Citera
2010-10-08, 16:57
Medlem
Stvres avatar
3:dje tråden jag sett ang. detta idag
Citera
2010-10-08, 21:16
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stvre
3:dje tråden jag sett ang. detta idag
I tre olika forum.
Citera
2010-10-08, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten
En mamma som gråter ut i Aftonbladet för att hennes son röstade på SD. Nu har hon sagt upp kontakten med honom pga av det.

Jag tycker det verkar som om det är andra orsaker än detta som måste stå bakom. Tycker det verkar helt sjukt att säga upp kontakten med någon familjemedlem pga dennes åsikt. Hade bara gjort det själv i extrema fall, typ nazist, islamist, terrorist eller liknande!

Självklart är hon blåst!
Tragiskt bara att Aftonhoran jobbar ihjäl sig på att håna och smutskasta de som röstade på SD.

Är det nån som ska skämmas så är det grabben som har en morsa som prioriterar invandrare som begår brott före sin egen son.
Citera
2010-10-08, 23:20
Medlem
Zephyreuss avatar
Vart är Sverige på väg? Snart lär det vara "rasistiskt" att bara titta på en invandrare..
Citera
2010-10-08, 23:26
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Vart är Sverige på väg? Snart lär det vara "rasistiskt" att bara titta på en invandrare..
"Vem vare som titta, va? Säg vem de fucking va!"
Citera
2010-10-08, 23:30
Medlem
Crices avatar
Haha, givetvis påar de sin "Vi gillar olika"-kampanj i ingressen. "Möt Lisa Wåhlin"...? Vad är det för billigt TV-programsspråk journalister använder idag egentligen?

Mamman ska vi inte ens prata om. Om det här är på riktigt måste hon vara en av de sämsta mammor jag hört talas om: inte nog med att hon överger sitt (förvisso vuxna) barn över något så trivialt som politiska värderingar, men så basunerar hon ut sonens politiska åsikt för hela svenska folket också. En så vidrig människa, så hungrig på uppmärksamhet, hoppas jag att jag aldrig behöver se igen.
Citera
2010-10-09, 00:40
Medlem
Finnelits avatar
Lisa säger att hon inte kände igen honom. Han var oresonabel.

Han är säkert besatt av dessa SD demoner som kretsar runt i Sverige.
Hon verkar ju helt klart blåst, inte bara för att jag inte håller med hennes åsikter utan för att så där gör man inte mot sin son, oavsett vad denne gjort.

Hon gör nog bäst i att avlida.
Citera
2010-10-09, 00:51
Medlem
Divergenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten

Det är en smula skrämmande att det finns människor som inte har förmåga att skilja på sak och person i så hög grad att det leder till något så drastiskt som att ta avstånd från sitt eget barn. Då hon förmodligen "gillar olika" så är det lite komiskt att hon inte gillar olika när det kommer till åsikter.

Slutsats: Hon är blåst.
Citera
2010-10-09, 01:16
Medlem
Herregud vilket dumt jävla luder, hoppas hon trillar och slår sig. Inte fan förskjuter en mor sitt barn på grund av dennes politiska åsikter, ja, om man är en mor på riktigt vill säga och inte något hjon som det trillat ut en unge ur sladdret på efter besök på unga örnars dansbana i Säffle. I Palestina är mödrarna stolta när sönerna spränger sig själva i luften, här får man psykbryt när det röstas på ett demokratiskt parti. Vilken jävla ytlig dumsvenne, ringer Aftonhoran på direkten.
Citera
2010-10-09, 01:28
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Kan inte tänka mig att det finns någon ursäktande omständighet till att man vänder sitt barn ryggen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in