2010-10-08, 16:24
Medlem
Psykosams avatar
Ja det här svinet till mamma, äckliga jävla sossehora är vad hon är. Bryter kontakten med sin son pga att han har någon vett i skallen? Och så bor hon i skogen utanför Avesta, jävla hagga.

Vad tycker ni, rätt eller fel?

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7924552.ab
2010-10-08, 16:26
Medlem
kofotleifs avatar
Låt henne bo i Malmö ett år, sen röstar hon också på sverigedemokraterna och familjen kan återförenas. Problem solved.

Om man förespråkar multikulti-röran så har man aldrig som svensk bott nära eller i ett invandrarområde.
2010-10-08, 16:26
Medlem
acerblazerlols avatar
det här tar fanimig priset, såg artikeln och klickade direkt upp fb för att se om nån hunnit dra igång en tråd
stackars mamma vars son blivid dödsnazistknarkarmördare, oj förlåt, menade SDare
2010-10-08, 16:28
Avslutad
Tråkigt för grabben att han fick sån hjärntvättad och dum mor är min spontana reaktion.

Hoppas hon inser snarast vilken värdelös mamma och idiot hon är.
Medlem
fel av morsan, alla ska få tycka vad man vill, även om det inte alltid är så bra. Själv är jag inte en Sverigedemokrat, man hatar inte SD:are mer för det :S
Medlem
UAAs avatar
Haha, asså detta är så tragikomiskt.
Att aftonbladet ens publicerar detta... Kvitto på att de har splittrade familjer på sitt samvete. Fyfaan.
2010-10-08, 16:29
Medlem
När den 25-årige sonen ringde fyra veckor före valet och ville diskutera politik

Fotnot: Aftonbladet har flera gånger varit i kontakt med sonen som säger att han inte har haft kontakt med sin mamma på åratal. I övrigt vill han inte göra några kommentarer.
Senast redigerad av Kent-Herbert 2010-10-08 kl. 16:32.
2010-10-08, 16:30
Medlem
Xenios avatar
Hon överreagerar ju inte lite? Vafan låt han rösta på vad han vill... Vill han rösta för SD och för framtiden så låt han göra de.
2010-10-08, 16:31
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Ja det här svinet till mamma, äckliga jävla sossehora är vad hon är. Bryter kontakten med sin son pga att han har någon vett i skallen? Och så bor hon i skogen utanför Avesta, jävla hagga.

Vad tycker ni, rätt eller fel?

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7924552.ab

Att bryta kontakten med en familjemedlem endast på grund av dens politiska åsikter är väldigt starkt gjort och det känns som att det bör ha funnits fler orsaker som dock inte nämns i artikeln.

Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Om man förespråkar multikulti-röran så har man aldrig som svensk bott nära eller i ett invandrarområde.

Jag har bott i Tensta och bor just nu i Gottsunda och trots detta så är jag för mångkultur.
Slutsatsen är därmed att du är otroligt bra på att generalisera och dra slutsatser helt utan grund.
2010-10-08, 16:33
Medlem
_Cato_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Låt henne bo i Malmö ett år, sen röstar hon också på sverigedemokraterna och familjen kan återförenas. Problem solved.

Jag kan förstå att hon blir uppretad om han försöker tvinga på sina syskon sina egna politiska åsikter. Men det gäller alla partier och inte bara SD, även om SD är lite mer kontroversiellt. Hon verkar ju inte vara speciellt tolerant om hon bryter kontakten med sonen över en politisk meningsskiljaktighet, så mycket för sosse. En röst på SD betyder inte att man är rasist, många verkar ha svårt att inse detta i PK Sverige.

Jag tycker hela historien verkar väldigt märklig och jag tror definitivt att det ligger mer bakom än bara en röst på SD. Som vanligt är historien vinklad och en hel del annan fakta är utelämnad för att man ska kunna göra en rättvis bedömning
2010-10-08, 16:34
Medlem
Anemons avatar
Detta påminner om nazityskland, då vågade ickenazister inte säga till sina föräldrar eller barn att de var emot nazismen pga att de var rädda att bli angivna av sina egna hjärntvättade nazistiska familjemedlemmar, detsamma hände i de gamla kommunistdiktaturerna.
Det är alltså mamma Wåhlin som representerar den hjärntvättade nazisten/kommunisten i min liknelse, inte sonen.
Hon har ju nu också angivit honom genom att offentligt peka ut honom som oliktänkande .
Och vi vet ju att oliktänkande i sverige utsätts för fysiskt våld, uteslutning ur facket , uteslutning ur familjen och risk för avsked från jobbet.
Mycket skrämmande att hon inte ser själv vad hon sysslar med och vad hon gjort mot sin son, undrar om han har givit henne tillåtelse att hänga ut honom i media på detta vis?

Det har definitivt gått för långt nu ja.
Senast redigerad av Anemon 2010-10-08 kl. 17:21.
2010-10-08, 16:35
Medlem
Jaha, så mamman har försökt uppfostra sin son till socialdemokrat och misslyckats?

Alltid så sned vinkel dessa vänster-folk har... Röstar man på SD är man tydligen automatiskt rasist och helt omöjlig att prata med, vem är det som är oresonlig då?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in