Min stackars dator har kraschat och när jag nu kunnat, via support, konstatera att den måste återställas skruvade jag ut hårddisken för att kunna få fram mina filer. Det är bara det att när jag kopplar in den i en annan dator, via massa sladdar och sånt, så kan jag bara komma in i restore-hårddisken medan den där allt ligger inte går att öppna och ger mig felmeddelandet: "i:\ är inte tillgänglig. åtkomst nekad" Vad ska jag göra?!? Kan ju säga på en gång att det inte går att högerklicka och välja security för att ändra ägarrättigheter eftersom det är en hårddisk och ingen mapp. Någon som kan hjälpa mig? Jag vill bara ha tillbaka mina saker... (Har Vista btw, men kommentarer om att Vista suger hjälper mig inte att lösa problemet)
Jag har samma problem NU. sitter o googlar. har fått fram denna sida men vet itne hur man får fram mappalternativ så jag står kvar på steg 1.b http://support.microsoft.com/kb/810881/sv
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!