2011-12-09, 17:32
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det finns säkert något i det där manifestet för dig oxå. Är du antirasist?
Nja troligvis så finns det inte speciellt mycket åsikter som jag och ABB delar. Det fattar du nog också.
Citat:
Fjordman trädde fram och förnekade allt samröre med ABB. Du fiskar i grumliga vatten din gamla vänsterfascist.
"Vänsterfacist" hahhaha

För det första så fungerar det så att du blir åtalad och så frågar en domare om du är skyldig och förnekar du så blir du friad?
För tänker man så är ju Fjordman helt fri från samröre.

Sen så inspirerades ju ABB av fjordman och omnämns otala gånger i hans manifest. Så även om inte fjordman säger sig stödja massmorden så är det uppenbart att dom delar många politiska ideer liksom SD.
Citera
2011-12-09, 17:33
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Nja troligvis så finns det inte speciellt mycket åsikter som jag och ABB delar. Det fattar du nog också.

"Vänsterfacist" hahhaha

För det första så fungerar det så att du blir åtalad och så frågar en domare om du är skyldig och förnekar du så blir du friad?
För tänker man så är ju Fjordman helt fri från samröre.

Sen så inspirerades ju ABB av fjordman och omnämns otala gånger i hans manifest. Så även om inte fjordman säger sig stödja massmorden så är det uppenbart att dom delar många politiska ideer liksom SD.
Du är rasist alltså?
Citera
2011-12-09, 17:35
Medlem
Fearmongos avatar
Citat:
Du är rasist alltså?

Haha! Utmärkt! Sd 2017!
Citera
2011-12-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fearmongo
Haha! Utmärkt! Sd 2017!
Korrekt, I&I packet ransonerar ut epitet som om det vore en dagsranson mat under tysklands ekonomiska kris. Är man inte nationalist, rasist eller allmänt främlingsfientlig är man antingen "antivit", "oikofob" "antirasist", "vänsterpack" eller nu tydligen "vänsterfaschist". Underbart av en grupp människor som hävdar sig att inte vara presumtiva. Samtidigt gnälls det på att "SD inte är rasistiska" osv.
En del av retoriken, en mycket vacker sådan.
Citera
2011-12-09, 17:45
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willbew
Korrekt, I&I packet ransonerar ut epitet som om det vore en dagsranson mat under tysklands ekonomiska kris. Är man inte nationalist, rasist eller allmänt främlingsfientlig är man antingen "antivit", "oikofob" "antirasist", "vänsterpack" eller nu tydligen "vänsterfaschist". Underbart av en grupp människor som hävdar sig att inte vara presumtiva. Samtidigt gnälls det på att "SD inte är rasistiska" osv.
En del av retoriken, en mycket vacker sådan.
Det stämmer ju. Ni är våldsbenägna vänsterfascister.
Citera
2011-12-09, 17:51
Medlem
Citat:
Jag är varken våldsbenägen, vänster eller fascist. Tack för att du bekräftar teorin dock.
Citera
2011-12-09, 17:53
Medlem
Fearmongos avatar
Citat:

Du kan väl i alla fall ha anständigheten att benämna oss med korrekt epitet och inte endast sortera ut.

Full titel på min ideologi är kulturmarxistvänsterfascistisk islamistrepublikansk attackflatism.
Citera
2011-12-09, 17:53
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Jag är varken våldsbenägen, vänster eller fascist. Tack för att du bekräftar teorin dock.
Jodå, visst är du det! Det vet man väl.

Hur känns det att bli kallad för saker som du hävdar att du inte är? Orättvist?
Citera
2011-12-09, 17:59
Medlem
Salfords avatar
Citat:

Keep diggin that hole! Bra jobbat, ge dig aldrig, du har rätt, alla andra är dumma som inte håller med och du vinner definitivt diskussionen med din klarsynta sätt att argumentera.
Citera
2011-12-09, 18:02
Medlem
Fearmongos avatar
Citat:

Jag kallar inte dig något eftersom jag som tur är inte vet vem du är. Men att förneka Sds ideologiska samröre med ABB är patetiskt.
Citera
2011-12-09, 19:09
Medlem
Citat:

" I dag publicerar Aftonbladet en debattartikel av Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson (bilden). D en kan enligt höga jurister uttrycka hets mot folkgrupp men chefredaktör Jan Helin har ändå valt att publicera artikeln."
http://www.aftonbladet.se/debatt/deb...cle12049791.ab

Jag hävdar inte att alla som röstar SD är rasister, men partiet i sig är rasistiskt. Ifrågasätter du det bör du inte vara berättigad att rösta.
Citera
2011-12-09, 19:23
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
" I dag publicerar Aftonbladet en debattartikel av Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson (bilden). D en kan enligt höga jurister uttrycka hets mot folkgrupp men chefredaktör Jan Helin har ändå valt att publicera artikeln."
http://www.aftonbladet.se/debatt/deb...cle12049791.ab

Jag hävdar inte att alla som röstar SD är rasister, men partiet i sig är rasistiskt. Ifrågasätter du det bör du inte vara berättigad att rösta.
Vad är det som är rasistiskt? Ge ett exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in