2010-10-07, 02:25
Medlem
whyarewehumans avatar
Nu har jag fuckat upp det ordentligt! Lekte lite med reshack och ville ändra på wifi, batteri, volym och åtgärdscenter till andra ikoner. Men nu är de borta! När man väljer "anpassa" och kollar runt där så finns de inte där. Och på "aktivera och inaktivera ikoner" så kan man inte välja just dessa. Men klockan går!

Jag ändrade bara på ikonerna i .dll-filerna.

Vet inte vad jag ska göra nu. Har varit uppe halva natten och googlat efter nya dll-filer, men hittar inga bra. Försökt med Regeditorn, men det funkar inte heller.

Fuck, snälla någon som kan hjälpa mig eller är det kört? Måste jag formatera om allt?

Massa kramar till den som kan hjälpa mig.
Citera
2010-10-07, 02:44
Medlem
sunderlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyarewehuman
Nu har jag fuckat upp det ordentligt! Lekte lite med reshack och ville ändra på wifi, batteri, volym och åtgärdscenter till andra ikoner. Men nu är de borta! När man väljer "anpassa" och kollar runt där så finns de inte där. Och på "aktivera och inaktivera ikoner" så kan man inte välja just dessa. Men klockan går!

Jag ändrade bara på ikonerna i .dll-filerna.

Vet inte vad jag ska göra nu. Har varit uppe halva natten och googlat efter nya dll-filer, men hittar inga bra. Försökt med Regeditorn, men det funkar inte heller.

Fuck, snälla någon som kan hjälpa mig eller är det kört? Måste jag formatera om allt?

Massa kramar till den som kan hjälpa mig.

Om jag skulle kopiera mina .dll-filer och länka till dig ? Skulle det funka ?
Citera
2010-10-07, 02:50
Medlem
whyarewehumans avatar
skulle kunna funka? Testa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in