• 1
  • 2
2010-10-06, 15:19
Medlem
Imorse när jag hade sex med tjejen så avslutade jag i kondomen innuti tjejen.
Hon var nära på att komma så jag fortsatte ungefär en minut till tills hon kom.
Jag slaknade litegrann men kondomen satt fortfarande åt och gled inte.
Däremot när jag skulle ta av kondomen såg jag vad jag tror var sperma vid penisroten. Ej 100 på det dock. Kan ha varit från tjejen.
Då är min fråga, hur stor chans är det att satsen trycks ut till öppningen och eventuellt hamnat i henne?
Börjar bli lite nojjig.
Citera
2010-10-06, 15:27
Medlem
Polypropylenes avatar
Grattis! Du ska bli farsa!

Eller fixa dagen efter piller om du/ni nojar.
Citera
2010-10-06, 15:28
Medlem
ljung_s avatar
Minimalt liten.
Citera
2010-10-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljung_
Minimalt liten.

Beror ju lite på vilken omkrets du har på din men om den inte gled av å satt åt hyffsat så är det som sagt väldigt liten chans. Sannolikheten säger att det är hennes. Men be henne ta en dagen efter piller bara?
Citera
2010-10-06, 15:32
Medlem
Optimatess avatar
Var högst antagligen lite slidsekret, fittsaft, slidslem, you name it, som hade skummat till sig lite och skapat den där perfekta illusionen av manlig sädesvätska
Citera
2010-10-06, 15:41
Medlem
15,3-15.6 % chans
Citera
2010-10-06, 15:49
Medlem
Blacknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devvee
Däremot när jag skulle ta av kondomen såg jag vad jag tror var sperma vid penisroten. Ej 100 på det dock. Kan ha varit från tjejen.
Då är min fråga, hur stor chans är det att satsen trycks ut till öppningen och eventuellt hamnat i henne?
Börjar bli lite nojjig.

Ja om det var tjejens sperma så behöver du nog inte vara orolig.
Citera
2010-10-06, 15:52
Medlem
Åh, bara älskar dessa trådar med mycket ångest och oro! En sak som jag tycker är rätt skoj när man läser dessa "kan hon blivit gravid" etc etc är att jag undrar om killen inte talat om för tjejen som han nyss knullat att det kan ha kommit in sperma pga olika anledningar...
Istället drar han på sig kläderna, sätter sig vid datorn och går in på FB och startar en tråd där folk får skriva vad dom vill som svar!

Säg som det är; "Jag vet att det du inte äter piller så jag kör med gummi, nu kan det vara så att det kom sperma så kanske du kan kolla så slipper jag vara orolig"

Häls/ Knullmuppen
Citera
2010-10-06, 16:19
Medlem
Hade pratat med henne om detta innan jag postade här.
Dagenefter piller rubbar hormonerna ganska mycket så det känns ganska overkill när chansen e ganska liten.
Sen tryckte jag inte in kuken hela vägen till penisroten heller. Men det kan ju ha kommit åt.
Jag lutar mer åt att det var slem från henne. Men när sånthär händer så tänker man alltid på det värsta som kan hända.
Även om kondomen satt på sin plats kan sperman tryckas upp efter några juck
Citera
2010-10-06, 17:29
Medlem
Dominars avatar
Citat:
Hade pratat med henne om detta innan jag postade här.
Dagenefter piller rubbar hormonerna ganska mycket så det känns ganska overkill när chansen e ganska liten.
Sen tryckte jag inte in kuken hela vägen till penisroten heller. Men det kan ju ha kommit åt.
Jag lutar mer åt att det var slem från henne. Men när sånthär händer så tänker man alltid på det värsta som kan hända.
Även om kondomen satt på sin plats kan sperman tryckas upp efter några juck

Vad har du för micropenis egentligen, tycker kondomen är skitjobbig att få av efter man knullat även när ballen slakat så chansen att nått ska "läcka" ut är ju minimal. Dessutom så borde du veta att kondomer innehåller spermiedödande medel så har du väl kommit i den så är dina krigare förbrukade.
Citera
2010-10-06, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getz
15,3-15.6 % chans

Risk menar du väl?
Citera
2010-10-06, 18:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Imorse när jag hade sex med tjejen så avslutade jag i kondomen innuti tjejen.
Hon var nära på att komma så jag fortsatte ungefär en minut till tills hon kom.
Jag slaknade litegrann men kondomen satt fortfarande åt och gled inte.
Börjar bli lite nojjig.
Kan sluta vara nojig, det är skumfittsaft.. Hon fått utlösning o det har du försökt göra ost på... Har själv haft det 100 tals gånger...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in