2010-10-06, 06:42
Medlem
Sokt men jag hittade inget. Hur ser de ut med droger i Bali? Far man ut tramadol och benso som i Thailand, lr ar de svarare? Gras vet jag ar latt att fixa i Bali men de ar jag inte sa sugen pa. Samma fraga galler Laos, speciellt staden dar man aker tubing (kommer inte pa namnet nu). Befinner mig just nu i Thailand och xanax, valuim och tramadol far man overallt. Tankte ga en raid pa apoteken nu och lamna fram ett papper dar jag skrivigt upp Rohypnol, Temgesic, dormicum, Kodein, Midazolam och oxycontin. Heter nagot av preparaten annorlunda i Thailand? Kul och se om jag far ut nagot av dom da jag alltid bara fatt ut xanax,vallar och tram. Kan uppdatera om jag fick tag pa natt. Finns de na mer ni kan reka som finns i Thailand forutom de jag skrev upp?

Ar torsk pa Tramadol, men skulle valdigt garna vilja resa till mer lander an Thailand (de bara regnar har ocksa) i Asien men ar for radd att de ej finns Tram. Nagot land ni kan reka?

Kan saga att jag befinner mig i Patong.

MVH Janus123
Senast redigerad av janus123 2010-10-06 kl. 06:44.
Citera
2010-10-06, 11:26
Medlem
ramblin-rebels avatar
Dope i Laos
Yes, du får tag på det mesta på apoteken i laos(bara du kan göra dej förstådd), var i tubing staden, Vang Vieng, förra året.
Gillar också tram. Köpte tram, valium, gräs och opium där. Kanske sub med.
Men var försiktig, vi var runt i typ hela Laos under en månad, men vi hörde bara om folk som hade torskat i VV. Ta det försiktigt, det är väldigt fattigt i Laos och man är inte speciellt omtyckt som viting i VV+ att polisen är rätt korrupt. Så låt ingen veta om dina vanor.
Störst chans att torska på röka förstås.

Kan rekommendera en liten bar i VV som ligger på en LITEN ö i floden, den ligger granne med ett ställe som har nå sorts moon-partys(spelar jävla hög musik på kvällarna), där har dom en special-meny med weed, opium, svamp, färdigrullade opium/weed jollar...

Kolla Erowid för alternativa namn på diverse stuff. Kan vara smart att kolla lagar där också.

Från "Bali´s insider guide"
"Drugs: Don't even think about it!
The use (or just ownership) of narcotic drugs is illegal in Indonesia and punishable by death. Drugs offered on the street are of questionable content, and often mixed with toxic substances. Many street vendors cooperate also with the police. If you buy you will be arrested soon afterwards, and you will be released only after paying US$60,000 or more – if at all!"
Läste om två svenska eller norska grabbar som rökte fet på sitt hotelrum på Gilli öarna och deras grannar vart trötta på lukten så dom ringde polisen... Fuckt up.
Citera
2010-10-06, 13:00
Medlem
Tackar sa valdigt mkt for svaret ramblin-rebel. Da blir de definitivt en resa till Laos.

Gick runt pa min jakt idag efter de jag skrev i forsta inlagget. Pa apoteken var de omojligt att fa tag pa . Gick in i ca 15 apotek, men manga sa att de inte finns pa apoteken utan bara pa stora sjukhuset. Dock sa kanske en apotekare kunde fixa, han rindge ett samtal och jag skulle aterkomma i morgon. Jag besokte aven 2 kliniker. Pa den forsta sa dom att de inte ens hade dom medicinerna. Men pa den andra fick jag rohypnol, dorsicum (stavning i know) och morfin sulfate 20mg. Han gjorde inte ens nagon undersokning utan jag gick bara bakom disken sa gav han mig grejerna

Forovrigt, vet nagon hur manga morfin piller jag skall ta? Har aldrig testat nagot starkare an tram, men har hog tollerans mot just tram.

MVH Janus
Citera
2010-10-09, 22:27
Medlem
ramblin-rebels avatar
Är det du beskriver i Thailand alltså, i så fall vilken del?
Blev själv lite förvånad när jag gick in på ett apotek mitt i hat-rin(Fullmoon strandbyn) och fick sub när jag frågade efter tram. Bangkok är ju en junkies paradis, man får se till att köpa kopia-märket bara så blir det jävla billigt och jävla lätt att få tag på det MESTA.

Om du tror att du skulle gilla Indien så är det också ett riktigt nice land att fuckt-up-turista i, allt på apoteken(riktigt billigt) och om man kan förhandla och skilja på bra och dåligt röka så kan man hitta några av världens finaste hasch sorter där. Manali cream är jummy
Citera
2010-10-12, 23:48
Medlem
Smerdyakovs avatar
Som sagt i Vang Vieng kan du få tag på det mesta. Tram och valium på apotek utan problem. I bar kan du få röka, opium, svamp och meta utan problem. Men en bartender varnade mig för kola, det var folk som hade fått heroin istället och överdoserat, precis som i Pulp Fiction.

Sjukt förresten att du fick tag i morfin, det hade jag inte trott var möjligt!

EDIT: Se till att ta drogerna du köpte på baren inne i baren, gå inte utanför! Fråga bartendern om hur säkert det är, de har koll på polisen och t ex opium kan du ofta röka längre in från ingången. Gå inte med joint eller liknande öppet. Polisen har gått in rätt hårt senaste tiden, men om du håller dig inne på baren så är du relativt säker. Priser vad jag kommer ihåg (i vintras): karta tram 50mg - 8kr, karta valium 10mg - 10kr, stor påse grönt 10-20g - 50kr, opiumcigg 40kr, stark svampshake 50-80kr.
Senast redigerad av Smerdyakov 2010-10-12 kl. 23:53.
Citera
2012-05-06, 17:55
Medlem
Melestors avatar
Just nu 'a'r priset i Laos - Kapse pa tramadol 10x50mg f'o'r 5kr. Diazepam 10x10mg f'o'r 10-12kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in