Citat:
Enligt PEW-research tycker 41% att han gör ett strålande jobb. Med erfarenhet av titigare opinionsundersökningar är en försiktig uppskattning att han har runt 48 - 52 % av befolkningen med sig. Detta trots otaliga försök från den antidemokratiska fascistvänsterna att sänka honom med lögner, förtal, dödshot, enorm massmedial anti-Trumpkampanj och så vidare.Haha ja man nästan avundas den förankringslösa tillvaro du med andra Trumpister lever. Tänk att få leva i en sådan bubbla där man med bara en axelryckning kan stöta ifrån sig all fakta och empiri. "Brexit, fake news, Trump über alles" är det oomkullrunkeliga mantrat.
Trump visade trots allt upp en stabilare sida direkt efter valvinsten och även jag kände en gnutta hopp om att valkampanjsTrump var just ett medialt alter ego som nu fick gå i graven. Men icke sa nicke, efter pressträffen i onsdags så råder ju inga tvivel om att Trump är spritt språngande galen, alternativt är han både aspberger och bipolär. Det blir inte bra detta, inte bra alls
Trump visade trots allt upp en stabilare sida direkt efter valvinsten och även jag kände en gnutta hopp om att valkampanjsTrump var just ett medialt alter ego som nu fick gå i graven. Men icke sa nicke, efter pressträffen i onsdags så råder ju inga tvivel om att Trump är spritt språngande galen, alternativt är han både aspberger och bipolär. Det blir inte bra detta, inte bra alls
Det är ett fantastiskt högt stöd och det är också ett stöd som kommer öka när liberalernas tårar tagit slut, fler presoner får jobb, skatterna sänks så folk får mer pengar i fickan, Obamacare görs om så folk slipper bli runierade av att behöva betala arbetslösa minoriteters sjukvård.
Men visst, han är ju HELT GAAAAALEN!!!!!!!!! HUR SKA DET SLUTA??????? JAG ÄR RÄDD OCH LEDSEN!!!!!!
Vad är det med dig? Har din pojkvän gjort slut? Presskonferensen blev ju en succé, vilket inte minst visas av att CNN skrev en HYLLNINGSARTIKEL där de förklarade att "Trump Nailed It".
Att du inte förstår, betyder inte att du har rätt. Det visar bara att du inte förstår.