Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jo, det ska jag faktiskt ge dig. Han måste sluta upp med sina negativa tweets om folk som kritiserar honom. Beteendet är barnsligt. Han är snart president och kommer bli kritiserad för allt han gör. Istället borde han fokusera sitt twittrandde på positiva saker, tex att ytterligare en bilproducent ska investera en miljard dollar och anställa 2000 personer. Men att bemöta skådisar som kritiserar borde ligga under hans värdighet.
Någon borde ändra lösenordet för han
Kan det vara så att Trump kanske inte ens har fattat han är president än?
För vissa tweets fyller ju ingen funktion alls för en president.
Så mer positivt det hade varit trevligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
När han väl tillträtt och resultaten av hans politik börjar märkas, är det dags att komma med den egentliga kritiken. Men just nu verkar den största delen av kritiken handla om saker som ofta inte har någon förankring i verkligheten. Vad gäller hans negativa twittrande har du rätt i din kritik. Han har vunnit valet och behöver inte gå in i försvarsposition varje gång någon inte håller med honom.
Det brukar ta ett bra tag innan man ser effekten av den nya politiken på många områden.
Dels för det tar en stund och implementera dom och sen ett tag att de ska ta effekt också.
Medans andra effekter har redan kört igång nu.
Kommer bli mycket intressant i hur han kommer köra med sina tweets sen som president.
Fortsätter han i samma stil, så kommer nog många röster höjas och undra vad det är för fel på han.
Sen funderar jag på hur det känns att bli vräkt ifrån sin bostad efter 8 år.
Måste kännas rätt udda, like väl som flytta in i Vita huset kan jag tänka mig.
(Givetvis är detta en undran som inte har ett jota med politik att göra).