Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Man bör inte göra det. Anledningen är att det inte är en invasion.
Problemet med allt detta är att ingen tar dig på allvar. Ingen tror på att du verkligen bryr dig om Kadaffi. Det ser ut som krokodiltårar. Krokodiltårar du fäller för att du vill göra en jämförelse med Ryssland.
Det är svagt. Vekt.
Haha du är så far off med dina chansningar om var jag står, jag har alltid varit neutral till Ryssen och förespråkar att man låter en grizzlybjörn som sover att få sova vidare, istället för att sticka den med en pinne i ögonen.
Kan skriva hela dagen om det här, jag bryr mig mer än de flesta, men alla borde bry sig för oavsett Gaddaffi eller inte så är Libyen Afrikas port till Europa, och allt vad det innebär.
Brydde sig någon om eventuella invändningar från Putin och maktfaktorn Ryssland??
Eller var det viktigare att höra vad belgare hade att säga??
Märkligt märkligt.
Krokodiltårar.. this guy. Varför jag länkar artikeln är p.g.a tradition, jag har postat den dussintal gånger tidigare.
http://www.svd.se/sverige-bor-inte-delta-militart-i-libyen-2LAo
Citat:
23 mar, 2011
Sverige bör lägga resurser på humanitära insatser för libyerna istället för militära. I nuläget är det alltför oklart vad den militära insatsen syftar till och hur långvarigt engagemanget kommer att bli. Sverige har heller inga eller mycket små möjligheter att påverka, skriver Björn Söder (SD).
R.I.P Gaddafi.