Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-12-17, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Haha du är så far off med dina chansningar om var jag står, jag har alltid varit neutral till Ryssen och förespråkar att man låter en grizzlybjörn som sover att få sova vidare, istället för att sticka den med en pinne i ögonen.

Jag har inte chansat vad gäller någonting. Det är möjligt att du misstolkar saker. Sånt är inte din starka sida som vi sett. Du kopplade afro till vänsterhipster t.ex. Katastrof.

Då så... då behöver du inte komma med trams om att NATO invaderat grejer. Då kan du hålla dig till den linjen vad gäller Ryssland men det gör du inte. I stället börjar du fladdra ut med en massa trams. Det är ett misstag.

Citat:
Kan skriva hela dagen om det här, jag bryr mig mer än de flesta, men alla borde bry sig för oavsett Gaddaffi eller inte så är Libyen Afrikas port till Europa, och allt vad det innebär. Brydde sig någon om eventuella invändningar från Putin och maktfaktorn Ryssland???

Du bryr dig om din käre Kadaffi... påstår du. Ingen tror dig.

Nej, ingen brydde sig om Ryssland vad gäller det. Varför frågar du? Svara på det!

Det ordnar upp sig gällande Libyen snart. Oroa dig inte för det du.
2016-12-17, 11:28
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag har inte chansat vad gäller någonting. Det är möjligt att du misstolkar saker. Sånt är inte din starka sida som vi sett. Du kopplade afro till vänsterhipster t.ex. Katastrof.
Nej jag instämmer, du erhåller den starka sidan av att misstolka saker.
Hur blev afro-svensk öht till som ord.. jag struntar i vilket, och struntar också i hur du kopplar afro-svensk till afro-amerikan.
Citat:
Då så... då behöver du inte komma med trams om att NATO invaderat grejer. Då kan du hålla dig till den linjen vad gäller Ryssland men det gör du inte. I stället börjar du fladdra ut med en massa trams. Det är ett misstag.
Det är inte trams, till skillnad från just precis trams såsom 1-2 veckors krig i Georgien eller Krim-halvön.
Citat:
Du bryr dig om din käre Kadaffi... påstår du. Ingen tror dig.

Nej, ingen brydde sig om Ryssland vad gäller det. Varför frågar du? Svara på det!

Det ordnar upp sig gällande Libyen snart. Oroa dig inte för det du.
Nu bryr de sig.
Nu passar det.
Gaddafi var även Rysslands ambassadör i regionen, och låt gärna bli att få honom lynchad av en arg folkmobb är ni snälla? Hepp.
Jag kan busenkelt övertyga vem fan som helst om att jag bryr mig, eftersom skadan är redan skedd och sker fortfarande i form av illegal invandring över medelhavet, särskilt när läget är så surrealistiskt stört att ISIS utövar avrättningar mot "trollkarlar" bl.a, i deras huvudstad Tripoli.
Senast redigerad av heis 2016-12-17 kl. 11:37.
2016-12-17, 11:38
Medlem
Citat:
Nej jag instämmer, du erhåller den starka sidan av att misstolka saker.
Hur blev afro-svensk öht till som ord.. jag struntar i vilket, och struntar också i hur du kopplar afro-svensk till afro-amerikan.

Jag har fetmarkerat kopplingen. Om du struntar i vilket - varför tjafsar du då om det? Du gör bort dig...

Citat:
Nu bryr de sig.

Vilka exakt bryr sig om vad i detalj?

Citat:
Jag kan busenkelt övertyga vem fan som helst om att jag bryr mig, eftersom skadan är redan skedd och sker fortfarande i form av illegal invandring från terrorhärjade ställen i världen. Jeez

Du har inte lyckats övertyga en enda person hittills. Ditt skitsnack om att "skadan är skedd" kan du stoppa upp. Ja, skadan på herr Kadaffi är skedd och gråt du dina krokodiltårar över det.

Låt mig beskriva scenariot för dig.

"Take the oil" - Donald Trump.
"Build safe zone" - Donald Trump.

Och båtarna börjar gå i andra riktningen.

Ok? Det finns ingen anledning att gråta krokodiltårar över Kadaffi längre.

Lägg av.
2016-12-17, 11:58
Medlem
heiss avatar
Citat:
Du har inte lyckats övertyga en enda person hittills. Ditt skitsnack om att "skadan är skedd" kan du stoppa upp. Ja, skadan på herr Kadaffi är skedd och gråt du dina krokodiltårar över det.

Låt mig beskriva scenariot för dig.

"Take the oil" - Donald Trump.
"Build safe zone" - Donald Trump.

Och båtarna börjar gå i andra riktningen.

Ok? Det finns ingen anledning att gråta krokodiltårar över Kadaffi längre.

Lägg av.
Skit i Gadaffi och den patetiska teater av maktspel, Bolton-fanboys skulle aldrig vågat ta oljan, trots att de flesta trodde det var precis vad de gjorde, men icke. Den går nu till IS, turkiet, rebeller och pengarna blir till bomber vid vägkanten.
De täljer guld även på smuggla oönskade migranter till Grekland och vidare till din lokala ort. Kristna har tur om de lever.
Jag är fortfarande förvånad över hur falska desinformationscentraler FN/EU/Obama har varit, fast nu på en väldigt skör lina. En man gråter när det passar, krokodiltårar a la Obama-guncontrol vore skämmigt som självmord.
Senast redigerad av heis 2016-12-17 kl. 12:02.
2016-12-17, 12:00
Medlem
Citat:
Skit i Gadaffi och den patetiska teater av maktspel, Bolton-fanboys skulle aldrig vågat ta oljan trots att det var precis vad man här hemma trodde att de gjorde,

Vad spelar det för roll vad de "skulle" ha "vågat" tidigare?

Citat:
Jag är fortfarande förvånad över hur falska desinformationscentraler FN/EU/Obama har varit, fast nu på en väldigt skör lina.

Ja, du förvånad över en hel del. Allting måste verka som ett stort mysterium.
2016-12-17, 12:13
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ja, du förvånad över en hel del. Allting måste verka som ett stort mysterium.
Jag är förvånad att inte fler önskar livet ur Obama, än Gaddafi.
I 5 år har de ägnat sig åt proxy-krig istället för full fokus på UTROTA ISIS!
5 långa år har Obama lyckats blåsa allihopa om ungefär allt han tror på.

Det är fortfarande ett öppet mysterium, även om vilket land han föddes i och hans fullständiga kopplingar till muslimska brödraskapet.
2016-12-17, 12:15
Medlem
Citat:
Jag är förvånad att inte fler önskar livet ur Obama, än Gaddafi.
I 5 år har de ägnat sig åt proxy-krig istället för full fokus på UTROTA ISIS!
5 långa år har Obama/afron och svenskar lyckats blåsa allihopa.

Det är fortfarande ett öppet mysterium, även om vilket land han föddes i och hans fullständiga kopplingar till muslimska brödraskapet.

Det är ett mysterium för dig. För dig. Kom ihåg det. Du är förvånad.

Jag är det inte.
2016-12-17, 12:20
Medlem
heiss avatar
Citat:
Det är ett mysterium för dig. För dig. Kom ihåg det. Du är förvånad.

Jag är det inte.
Besitter du svaret? Ge mig det rödaste pillret du har.
2016-12-17, 12:22
Medlem
Citat:
Besitter du svaret? Ge mig det rödaste pillret du har.

Svaret på varför Obama inte nedkämpar IS med all möjlig makt?

Att ställa frågan är att besvara den.
2016-12-17, 12:28
Medlem
motarbetars avatar
kom nyligen hem ifrån efter en tids vistelse i Florida och måste säga att det va oerhört många som öppet visade sitt stöd för Trump. Såg inte en ändå flagga, keps eller klistermärke för Hillary Clinton.

Känns som globalisterna sparkar och slår i tumma intet för att försöka splittra landet. Och om de kommer fortsätta med detta så kan det mycket väl mynna ut i en väpnad konflikt. tvivlar på att de Trumpanhängarna är några veklingar som inte räds att ta till vapen. Många är krigsveteraner och militärer och de är väl medvetna om att detta kan ske.
2016-12-17, 12:33
Medlem
heiss avatar
Citat:
Svaret på varför Obama inte nedkämpar IS med all möjlig makt?

Att ställa frågan är att besvara den.
Nej, det är ingen bedrift att använda drönare och "göra så gott han kan", jag undrar över hans motiv av att motsätta sig Assad från början, men stört nog ändå fortsätta på samma spår trots den uppenbara härdsmälta av mänskligt lidande som fått gå åt runt om, 5 år... Ryssland?? Ähh.
Lycka till på förhand!
Senast redigerad av heis 2016-12-17 kl. 12:36.
2016-12-17, 12:37
Medlem
Citat:
Nej, det är ingen bedrift att använda drönare och "göra så gott han kan", jag undrar över hans motiv av att motsätta sig Assad från början,

Då kan jag förklara: en fladdrig teori om "arabiska våren".

Citat:
men stört nog ändå fortsätta på samma spår trots den uppenbara härdsmälta av mänskligt lidande som fått gå åt runt om, 5 år... Ryssland?? Ähh.
Lycka till på förhand!

De tror på sina fladdriga teorier där på amerikanska utrikesdepartementet.

Detta var väl inte särskilt svårt va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in