Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jag har inte chansat vad gäller någonting. Det är möjligt att du misstolkar saker. Sånt är inte din starka sida som vi sett. Du kopplade afro till vänsterhipster t.ex. Katastrof.
Nej jag instämmer, du erhåller den starka sidan av att misstolka saker.
Hur blev afro-svensk öht till som ord.. jag struntar i vilket, och struntar också i hur du kopplar afro-svensk till afro-amerikan.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Då så... då behöver du inte komma med trams om att NATO invaderat grejer. Då kan du hålla dig till den linjen vad gäller Ryssland men det gör du inte. I stället börjar du fladdra ut med en massa trams. Det är ett misstag.
Det är inte trams, till skillnad från just precis trams såsom 1-2 veckors krig i Georgien eller Krim-halvön.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Du bryr dig om din käre Kadaffi... påstår du. Ingen tror dig.
Nej, ingen brydde sig om Ryssland vad gäller det. Varför frågar du? Svara på det!
Det ordnar upp sig gällande Libyen snart. Oroa dig inte för det du.
Nu bryr de sig.
Nu passar det.
Gaddafi var även Rysslands ambassadör i regionen, och låt gärna bli att få honom lynchad av en arg folkmobb är ni snälla? Hepp.
Jag kan busenkelt övertyga vem fan som helst om att jag bryr mig, eftersom skadan är redan skedd och sker fortfarande i form av illegal invandring över medelhavet, särskilt när läget är så surrealistiskt stört att ISIS utövar avrättningar mot "trollkarlar" bl.a, i deras huvudstad Tripoli.