Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-12-09, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Clownen har redan börjat bryta sina vallöften.

Han säger till Time att dreamers kommer få stanna och haft möte med Chicago borgmästaren som är latino att han kan få behålla sanctuary cities.

Vilken jävla clown ska bli så roligt när han bajsar på sig efter att Trump väljare vänder honom ryggen.

Fast.. Ingen vänder honom ryggen, tvärtom.. eller hur?

Lugna sig lite va. Han har inte ens tillträtt än för tusan.
2016-12-09, 06:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Reign
Fast.. Ingen vänder honom ryggen, tvärtom.. eller hur?

Lugna sig lite va. Han har inte ens tillträtt än för tusan.

Säg inte det, det finns med garanti de som ångrar att de röstade på honom men de är garanterat en minoritet vid detta tillfälle.
2016-12-09, 10:58
Medlem
Skönt att väljarna börjar inse vilken jävla bluff clownen är.

Betsy DeVos- Kvinnan som vill förstöra skolan.

Steven Mnuchin - Mannen som jobbat för folket som förstörde ekonomin.

Gen. James Mattis- Mannen som väntat hela sitt liv på att invadera Iran.

Scott Pruitt- oljebolag chefernas egen puppet.

Andy Puzder- Mannen som är för öppen invandring eftersom han kan betala slavlöner till dem.

Hahahah det här kan man inte ens hitta på, allt clownen gick emot under valet anställer han nu.

Omöjligt att försvara honom längre, till och med hardcore Trump supportrar måste känna sig dumma.
2016-12-09, 11:02
Medlem
David FrumVerifierat konto
‏@davidfrum
And the person Trump names to head Labor? Perhaps the most outspoken advocate of Bush-style immigration policy in US business community!

Jag fattar att han vill anställa folk som lyckas i livet, men titta på hur de lyckas din jävla clown eftersom de lyckats på sättet du gick till val att ändra på.
2016-12-09, 11:05
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Trump on Cabinet: ‘I want people that made a fortune’

Din jävla Clown du har valt personer som förstört liven för folket du försöker hjälpa och som rösta på dig.
Högern/konservativa skiter fullständigt i arbetarklassen? My surprised face!

Man kommer nu montera ner och sälja av så gott som hela USA, de nästkommande 4 åren. Fördelen är väl iofs. för dem som hatar att USA är en internationell maktfaktor? För det kommer de inte vara i många år till...
Senast redigerad av zergrush 2016-12-09 kl. 11:07.
2016-12-09, 11:30
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Jag fattar att han vill anställa folk som lyckas i livet, men titta på hur de lyckas din jävla clown eftersom de lyckats på sättet du gick till val att ändra på.
Man slipper i alla fall atomkriget som skulle brutit ut nu i februari om Killary hade vunnit.
Vi klarade oss på en hårsmån där!
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Säg inte det, det finns med garanti de som ångrar att de röstade på honom men de är garanterat en minoritet vid detta tillfälle.
http://www.nydailynews.com/news/politics/trump-voter-upset-mnuchin-bank-foreclosed-home-article-1.2896583
Citat:
Trump voter disappointed after Steve Mnuchin, whose bank foreclosed on her home, named Treasury Secretary

https://trumpgrets.tumblr.com/

Det är lite som om man har köpt... ett slags djur? Och detta har levererats i någon form av en behållare, säg en säck...
2016-12-09, 13:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Man slipper i alla fall atomkriget som skulle brutit ut nu i februari om Killary hade vunnit.
Vi klarade oss på en hårsmån där!http://www.nydailynews.com/news/politics/trump-voter-upset-mnuchin-bank-foreclosed-home-article-1.2896583

https://trumpgrets.tumblr.com/

Det är lite som om man har köpt... ett slags djur? Och detta har levererats i någon form av en behållare, säg en säck...

Det finns en anledning till varför jag har kallat det för att köpa skörden i säcken
2016-12-09, 14:33
Medlem
heiss avatar
Citat:
Tror du nu 9 december 2016, att det är Trump som bestämmer eller någon tölp längre ner?
Eller tror du precis som hamstern religiöst trodde, att hans twitter-account och lösen tagits ifrån honom som ett litet barn, av någon okänd tölp?
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det finns en anledning till varför jag har kallat det för att köpa skörden i säcken
Jag vill också köpa skörden i säcken. Vad var anledningen? Berätta mer.
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Högern/konservativa skiter fullständigt i arbetarklassen? My surprised face!
Man kommer nu montera ner och sälja av så gott som hela USA
Du tillhör varken arbetarklassen eller högern, och nu ska du försöka förutspå framtiden?? My surprised fejs.

http://www.breitbart.com/video/2016/12/08/harry-reid-trump-not-bad-thought/?utm_source=facebook&utm_medium=social
Harry Reid: Trump ‘Not as Bad as I Thought He Would Be’

http://www.breitbart.com/big-government/2016/12/07/obama-urges-soldiers-to-question-trumps-authority-criticize-our-president/?utm_source=facebook&utm_medium=social
Obama Urges Soldiers to Question Trump’s Authority, ‘Criticize Our President’
Åh vad han förtjänar stryk Obama.
Senast redigerad av heis 2016-12-09 kl. 14:49.
2016-12-09, 16:20
Medlem
E.Merckxs avatar
Ny poll Ipsos/Reuters, 12.07.2016:

Donald Trump

Favorable 52% (+4) sedan deras senaste mätning 11/25-11/29.

Unfavorable 48% (-4)

http://www.ipsos-na.com/download/pr.aspx?id=16209

Donald Trump är snart förbi Pence.
2016-12-09, 16:28
Medlem
ziracorns avatar
Hillary vann med 2,5 mille votes? Tja, det är ju sant. Vad man glömmer i sammanhanget är att California, New York state, Illinois m.fl har en BETYDANDE folkmängd bland de röstberättigande.

Ta en jämförelse. Skulle enbart Kiruna fått rösta i svenska Riksdagsvalet, så hade det blivit RÖTT.
Om Danderyd (vice versa) BLÅTT!

Det amerikanska valsystemet kan man tycka vad man vill om. Nu är det som det är.
OM vi hade röstat i Sverige på amerikanskt vis, så hade ALLTID VÄNSTERN VUNNIT.

Tar ingen politisk ställning, bara redovisar fakta.
Om jag vore amerikan, så skulle jag rösta TRUMP.
Nu är jag inte det.
2016-12-09, 17:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Hillary vann med 2,5 mille votes? Tja, det är ju sant. Vad man glömmer i sammanhanget är att California, New York state, Illinois m.fl har en BETYDANDE folkmängd bland de röstberättigande.

Ta en jämförelse. Skulle enbart Kiruna fått rösta i svenska Riksdagsvalet, så hade det blivit RÖTT.
Om Danderyd (vice versa) BLÅTT!

Det amerikanska valsystemet kan man tycka vad man vill om. Nu är det som det är.
OM vi hade röstat i Sverige på amerikanskt vis, så hade ALLTID VÄNSTERN VUNNIT.

Tar ingen politisk ställning, bara redovisar fakta.
Om jag vore amerikan, så skulle jag rösta TRUMP.
Nu är jag inte det.

Måste faktiskt ge dig beröm, du kommer inte med samma trams som Trump och vissa av hans supportrar och säger att de där miljonerna som han förlorade popular vote delen med skulle vara av illegala invandrare.

Sedan så är det inte säkert att såssarna hade vunnit varje val just för att socialdemokraterna växte sig så pass stora tack vare att man aktivt kämpade för att förbättra det för arbetarna förr, socialdemokraterna förr går nästan inte att jämföra med hur de är idag.
2016-12-09, 18:42
Moderator
vfs avatar
Trams/OT raderat och ett flertal varningar utdelade, skärp er/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in