Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-23, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Spencer ropar inte "heil" utan "hail". Sedan gör han aldrig en romersk hälsning utan höjer ett glas.
Vad folk i publiken gör kan man inte riktigt råda över. Men när ska man lära sig att sluta spela på fiendens planhalva?
Att vara "konservativ" innebär alltså att släpa ca 10 år efter vänstern och deras sjuka idéer? Någon gång måste man sluta kröka rygg och ta kommandot.
Trump har redan förknippats med David Duke. Vad hände? Ingenting, han vann!

Jag tycker det var ett riktigt bra tal annars.
Riktigt inspirerande:
https://youtu.be/Xq-LnO2DOGE

Det är möjligt att Spencer inte gjorde något fel.
Men att de heilande idioterna i publiken är planterade känns givet.
Att Soros med kamrater inte skulle vara med och försöka infiltrera och splittra rörelsen känns för otroligt för att vara sant, dessutom när mötet hålls i DC.

Dock att avsluta på det sätt han gjorde med "hail Trump" - så jävla löjligt, det finns 3olika scenarion till den idiotin:
1. Spencer är efterblivet dum i huvudet som inte förstår att "hail trump" och paralleller till nazi-tyskland och "lugenpresse" inte är något som går hem hos vanligt folk, felinformerade eller ej, spencer är en idiot om han tror att den typen av retorik kommer leda någon vart.
2. Han förstod att det skulle skapa rubriker och försöker dra till sig strålkastarna för att få fler sympatisörer och donatorer.
3. Han har någon form av samarbete med PK-media och Sorosfolket.
2016-11-23, 10:00
Medlem
Citat:
Spencer ropar inte "heil" utan "hail". Sedan gör han aldrig en romersk hälsning utan höjer ett glas.
Vad folk i publiken gör kan man inte riktigt råda över. Men när ska man lära sig att sluta spela på fiendens planhalva?
Att vara "konservativ" innebär alltså att släpa ca 10 år efter vänstern och deras sjuka idéer? Någon gång måste man sluta kröka rygg och ta kommandot.

Då är det en fördel om man är kompetent. Spencer är inte det. Vilket bland annat detta visar på.

Citat:
Jag tycker det var ett riktigt bra tal annars.
Riktigt inspirerande:
https://youtu.be/Xq-LnO2DOGE

Det märks att han studerat filosofi på universitetsnivå. Suger pung.
2016-11-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Dock att avsluta på det sätt han gjorde med "hail Trump" - så jävla löjligt, det finns 3olika scenarion till den idiotin:
1. Spencer är efterblivet dum i huvudet som inte förstår att "hail trump" och paralleller till nazi-tyskland och "lugenpresse" inte är något som går hem hos vanligt folk, felinformerade eller ej, spencer är en idiot om han tror att den typen av retorik kommer leda någon vart.
2. Han förstod att det skulle skapa rubriker och försöker dra till sig strålkastarna för att få fler sympatisörer och donatorer.

Efter att ha undersökt saken så är jag helt säker på att det är 1. som gäller.
2016-11-23, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag tycker det är orimligt att bara 1 tweet handlar om att visa sympati för någon annan.

Du verkar för övrigt störd och väljer att missförstå och raljerar hela tiden, kommer inte bemöda mig svara på dina inlägg i framtiden.
Du nämner ju själv i ditt förra inlägg att han visat sympati i fler tweets?

Han var även tidigt på plats efter översvämningen i Louisiana osv, bara förvirrade SJW's kan få detta till något dåligt.
2016-11-23, 10:11
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Ingår det i en presidents uppgift att som Obama åka land och rike runt i Air Force One (som kostar 200.000 dollar per timma det flyger) för att kampanja för Hillary när det är skattebetalarnas pengar som bekostar kalaset?

Vart är kritiken mot Obama ifrån MSM?

.

Swing and a miss!
Du har fått en del saker om bakfoten.
1.Presidenten är förbjuden att använda något annat flygplan än air force one när han ska flyga.

2 . Det är partiet som tar kostnaden när presidenten ska flyga till ett parti relaterat event.

Frågor på det?
2016-11-23, 10:17
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Han utnyttjar barns död för att verka sympatisk. Han körde samma sak med "thoughts and prayers" efter bögskjutningen, dock kunde han inte låta bli att kamma hem en politisk anti-islam poäng samtidigt vilket han fick kritik för.

Saken är att Trump ALDRIG har visat sympati för någon innan kampanjen. Det är så falskt och amerikanskt och ihåligt att man mår illa.

Jag tror inte det finns något som Trump kan göra för att få dig att tycka han gör gott. Du bygger inte din ilska på rationella grunder utan enbart emotionella, och därför är dina synpunkter irrelevanta. Förutom dina närstående är det ingen som bryr sig om dina känslor.

Trump skulle kunna införa fred på jorden och utrota svälten. Risken finns ju att han bara gör det för att "själv få cred". Förmodligen skulle du hellre låta människor plågas och dö än att Trump framstår i god dager.
2016-11-23, 10:19
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Jag tycker det är orimligt att bara 1 tweet handlar om att visa sympati för någon annan.

Du verkar för övrigt störd och väljer att missförstå och raljerar hela tiden, kommer inte bemöda mig svara på dina inlägg i framtiden.

Han har visat sympatier i flera tidigare fall, exempelvis vid olika terrorattentat. Men det är ju bara för "att få cred."
2016-11-23, 11:11
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Jag tror inte det finns något som Trump kan göra för att få dig att tycka han gör gott. Du bygger inte din ilska på rationella grunder utan enbart emotionella, och därför är dina synpunkter irrelevanta. Förutom dina närstående är det ingen som bryr sig om dina känslor.

Trump skulle kunna införa fred på jorden och utrota svälten. Risken finns ju att han bara gör det för att "själv få cred". Förmodligen skulle du hellre låta människor plågas och dö än att Trump framstår i god dager.

Välkommen till flashback, här blandas känsloargument med fakta. Det är ett debattforum.

Bara för att jag föraktar Trump betyder inte att jag föraktar de få saker han gör bra. Att han nu tex har flip-floppat i miljöfrågan ser jag som mycket positivt då jag helst vill att mina framtida barn-barn ska ha en vettig värld att leva i utan enorma rabiata flyktingströmmar som invaderar norra europa ty deras sydliga breddgrader har blivit obeboeliga öknar.

Jag väntar ivrigt på nästa kappvändning, vapenfrågan. Jag kan satsa en peng på att han inte är så pro-guns som han framstod under kampanjen. "I will keep an open mind to gun free zones at schools" kommer vi få höra snart, vilket vore skönt.
2016-11-23, 11:18
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Det är möjligt att Spencer inte gjorde något fel.
Men att de heilande idioterna i publiken är planterade känns givet.
Att Soros med kamrater inte skulle vara med och försöka infiltrera och splittra rörelsen känns för otroligt för att vara sant, dessutom när mötet hålls i DC.

Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Efter att ha undersökt saken så är jag helt säker på att det är 1. som gäller.

Ni är så vana att förlora. Ni har ingen aning om hur man flyttar åsiktskorridoren åt rätt håll. Kulturmarxisterna har nått fantastiska framgångar med den pavlovska träningen som ni uppvisar. Hatet och polariseringen mot vita når ständigt nya höjder, folket börjar vakna upp till detta, vreden bubblar i folkdjupet och ni fortsätter be om ursäkt för er existens? Denna "Hail Trump!" liknade jag vid negrer som kallar varandra för "nigger".
Lika obetydligt. Men ändå ett försök till att avväpna språket.

Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Då är det en fördel om man är kompetent. Spencer är inte det. Vilket bland annat detta visar på.

Det märks att han studerat filosofi på universitetsnivå. Suger pung.

Du menar att filosofi på högstadienivå är mer legitimt?
2016-11-23, 11:21
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det var du som skrev:

Ja? Vart skrev jag att hon var där som dotter? Nej tvärtom så skrev jag precis som jag säger att hon var där i rollen som företagsledare.

USA har varit styrt av lobbyister i åratal så sluta göra detta till en big deal bara för att Ivanka är med på ett möte innan Trump ens är President.

Skärpning. Maken till dubbelmoral här.
2016-11-23, 11:24
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Swing and a miss!
Du har fått en del saker om bakfoten.
1.Presidenten är förbjuden att använda något annat flygplan än air force one när han ska flyga.

2 . Det är partiet som tar kostnaden när presidenten ska flyga till ett parti relaterat event.

Frågor på det?

1. Nej det är han inte, dock i praktiken blir det så pga problemet att säkerställa säkerhet på övriga flygplan.

Men om Presidenten verkligen velat flyga något annat så hade det gått och ordna men det hade kostat. BTW så blir inte planet Air Force One förrens Presidenten är ombord. Så Obama hade kunnat åka med en liten Cessna 172 och ändå fått callsign Air Force One.

2. Nej det gör inte partikassan. Det är staten som gör det genom skattebetalarna. Visa källa på ditt uttalande!
2016-11-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ni är så vana att förlora. Ni har ingen aning om hur man flyttar åsiktskorridoren åt rätt håll. Kulturmarxisterna har nått fantastiska framgångar med den pavlovska träningen som ni uppvisar. Hatet och polariseringen mot vita når ständigt nya höjder, folket börjar vakna upp till detta, vreden bubblar i folkdjupet och ni fortsätter be om ursäkt för er existens? Denna "Hail Trump!" liknade jag vid negrer som kallar varandra för "nigger".
Lika obetydligt. Men ändå ett försök till att avväpna språket.
Men herregud.
På vilket sätt flyttar man åsiktskorridoren åt rätt håll genom att bete sig som hollywood-nazister och skrika "hail trump" framför kamerorna för NyT?

Detta i samma veva som man påstår sig vara en del av den otroligt framgångsrika Alt-Right rörelsen.

Otaktiskt vore bara förnamnet, men jag tycker det luktar Soros och fake news om hela grejen.
Bara att mötet hålls i Washington D.C luktar Soros.
Senast redigerad av Radiopsykologen 2016-11-23 kl. 11:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in