Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Hahahah Rudy Giuliani är favorit att få platsen som utrikesminister.
Kan vara det mest pinsamma ögonblickat av Trump kampanj. Killen har 0% erfarenhet och är en större Clown än Trump.
Sjukt besviken på Trump vi fick en blandning av hans vänner och blodtörstiga republikaner.
Var exakt det här jag varnade om, Trump lika seriös till att vara president som Obama mot terrorism.

Skärp dig. Giuliani är en av Trumps närmsta vänner och är så långt ifrån globalistkonsortiet man bara kan komma.
Han är dessutom extremt omtyckt av folket efter hur han agerade som borgmästare i NY efter 9/11. Mayor of USA brukar han kallas t.ex.
Så jag tycker inte alls att det är ett så hemskt val. Dessutom vänligt inställd mot Ryssland etc. Detta är ingen som kommer backstabba Trump utan enbart förlita sig till Trump och tjalla på etablissemangstomtar om de kommer och försöker påverka honom.
Vem som blir Attorney General tycker jag är jävligt intressant dock för det har det knappt spekulerats i. Hoppas innerligt på Trey Gowdy så att Clintons åker dit!!! Gowdy förtjänar verkligen en sjujävla befodran för hur han trots ingen makt kunnat skaka fram bevis emot Clinton, Obama och deras medarbetare ändå!