Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Ja han ja, men globalisterna jobbar med väldigt långa tidsperspektiv. Just nu står deras omvälvning inför de största problemen någonsin och därför måste alla åtgärder vidtas snabbt.
Detta pågår som bekant även i Europa och vårt eget land. Vår kulturella identitet skall utplånas är tanken.
I USA är kampen så hård att våldshandlingar inte kan uteslutas. De som röstar på Trump är vanligtvis starkt övertygade och kommer säkert att fortsätta kämpa länge än. Även om Trump skulle dö.
Jag tänkte mer att det blir fel att säga Hillary vill öppna gränsen och släppa in alla, vad var det nu ~600miljoner jag hörde senast Hillary ville ha in(givetvis inget Hillary ens har sagt hon vill, givetvis)?
Och detta för att Trump inte ska få bli vald.
Kanske man ska säga på ett mer korrekt sätt, då om man vill lyfta alla invandrare so kommer.
Genom då skippa skriva "Trump", utan skriva "republikanerna" istället.
En sak är säker, hade man haft 100% röstnärvaro, så hade R aldrig någonsin vunnit.
Nu har man inte 100% innan man ser att R är chanslösa, finns säker nån siffra på detta och när det tippar över.
Dock så pga jag tror Trump lockar ut en massa som aldrig någonsin har röstat, så blir nog den siffran högre än vanligt innan det börjar bli problem för R.