Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-25, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Visst ska debatten mot Clinton vara 09:00 PM, vilket är 03:00 i Sverige?
Jajemen!
2016-09-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Jajemen!

Någon får göra en tråd med debatten:

Samt fixa hemsidor som kommer hålla polls efter debatten, vet att nbcnews brukar ha någon.

Debatten kommer att vinnas på scenen och efter Trump armen här måste hjälpa honom att vinna debatten på hemsidorna.
2016-09-25, 21:58
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Så billigt av Trump och Israels primärminister. Trump bryr sig inte ett piss om Israel eller judarna i verkligheten. Allt han bryr sig om är att sitta i 8 år och säga "Who's the bigger man?"

Men av detta krävs det lite uppoffringar, nämligen att Trump erkänner Jerusalem som israeliskt. Det kostar inte mycket pengar, men han lär få alla Palestinier och araber emot sig.

Men som sagt så kom bara Israels primärminister till Trump för att köpa ett ord.
Finns mycket, och mycket viktiga saker som de kan byta ett ord om. Varför är det billigt och varför skulle han inte bry sig, när han styvson är jude och dottern konverterad?http://www.haaretz.com/israel-news/1.744233
Ingen annan än Trump verkar bry sig och det kanske är därför judarna flyttar ifrån Europa, som har importerat detta hat från källan och blundar för det. Som om inte palestinier och araber redan är emot honom.

MER info om terror-dådet som knappt noterades, http://www.dailywire.com/news/9444/3-things-you-need-know-about-washington-mall-mass-ben-shapiro
http://www.dailywire.com/news/9443/suspect-washington-mall-killing-spree-arrested-james-barrett
Han greps 24 timmar efteråt, inte ett ord om det i gammelmedia.
Senast redigerad av heis 2016-09-25 kl. 22:14.
2016-09-25, 22:02
Medlem
BeeGeesnoses avatar
Vad har hänt med demokratin eller befolkningen när en kandidat som Trump når så långt?

Visas inte protester här i Sverige eller vad är grejen?

Varför inte lika gärna Britney Spears eller Will Ferrell liksom?

Man får ju lust att skriva upp sig på listan till Mars alltså.
2016-09-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Det räckte så. Trump fick MSM att rapportera om Flowers samt påpeka att Clinton bjuder in miljardärer. Finns ingen anledning att fortsätta cirkusen när målet redan är uppnått. Trump vill ha fokus på mycket annat i morgonens debatt.

Mike Cernovich sammanfattar det bäst:

Citat:
- Sick Hillary's errand boy @mcuban runs mouth
- Trump invites Gennifer Flowers
- Name trends
- Millions learn know of Bill's rapes
- Trumped!

Gennifer Flowers trendade som #1 på Twitter igår, en helt ny generation fick lära sig om Bills skandaler. Det blir alltid så fel när Clinton ska försöka spela schack mot Trump.
2016-09-25, 22:08
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeeGeesnose
Vad har hänt med demokratin eller befolkningen när en kandidat som Trump når så långt?

Har något olustigt hänt med demokratin? Vad är din definition av demokrati?? Gå ut och protestera du, skriv upp dig på listan till Mars också vettja. Innan Trump/Putin kommer och annekterar Mars!!
Vem fan skulle rösta på Britney eller Will Ferrell liksom..
2016-09-25, 22:08
Medlem
Tarstans avatar
Citat:

Vi står nog inför ett paradigmskifte, där minoriteter blivit så stora att samhällsförändringen börjar bli märkbar.
Det är vad jag tror, Trump är ett symptom, som jag ser det, hans retorik har ju varit lite så också.

Samtidigt kanske man inte ska överdriva, han provocerar med flit ibland.
Senast redigerad av Tarstan 2016-09-25 kl. 22:12.
2016-09-25, 22:10
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:

Du ställer fel frågor. Frågorna du ska ställa dig är vad har hänt med USA? Vad har Obama gjort för fel? Varför är amerikaner missnöjda med Obama och Hillary och hela etablissemangseliten? Är USA korrupt? Varför har inte svensk media skrivit om att många amerikaner är missnöjda med Obama?
2016-09-25, 22:12
Medlem
Citat:

Fick en obehaglig tanke. Tänk er Trumps första officiella besök till Sverige som president? Vi kommer få se självutnämnda "antirasister" fylla Sergels torg på ett sätt som får "vi gillar olika" demonstrationerna att se fjuttiga ut i jämförelse. Så pinsamt
2016-09-25, 22:13
Medlem
BeeGeesnoses avatar
Citat:
Det är vad jag tror, Trump är ett symptom, som jag ser det.

Nu fick jag fler svar än jag hinner svara på

Ja det låter ju logiskt om inte annat. Men ändå.
Att folk vågar rösta på en sådan person.
2016-09-25, 22:13
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Trumps framgångar kan alla som är spyfärdiga och dödströtta på PK förstå, både här och i USA. För de som betraktar PK som en naturlag definierat av kosmos framstår det istället som ett gigantiskt mysterium.
2016-09-25, 22:14
Bannlyst
Citat:
Nu fick jag fler svar än jag hinner svara på

Ja det låter ju logiskt om inte annat. Men ändå.
Att folk vågar rösta på en sådan person.

Vad är det som är så läskigt med Trump? Jag har aldrig fattat det. Han framstår som helt normal för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in